راز قتل همسر و مادرزن در دستنوشته قاتل

راز قتل همسر و مادرزن در دستنوشته قاتل

داماد خشمگین پس از قتل همسر و مادرزنش در یكی از محله‌های رشت، به قزوین گریخت و در مسافرخانه‌ای خودكشی كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر دیروز وقتی مدیر مسافرخانه‌ای در قزوین متوجه سر و صدای عجیب از اتاق شش شد، خود را پشت در رساند و چند بار نام مسافر اتاق را صدا زد اما جوابی نشنید. به همین خاطر با كلید یدك در را باز كرد و بعد از وارد شدن به اتاق با صحنه هولناكی روبه‌رو شد. مرد 41 ساله خود را از سقف اتاق حلق آویز كرده بود.
مدیر مسافرخانه سریع با پلیس و اورژانس تماس گرفت اما وقتی امدادگران آنجا حاضر شدند، دیر شده بود و نفس مرد جوان برای همیشه بند آمده بود.
ماموران در تحقیقات مقدماتی دریافتند این مسافر آن روز به مسافرخانه آمده و اتاقی اجاره كرده بود. در بازرسی اتاق یك دستنوشته پیدا شد كه در آن نوشته بود، به خاطر اختلافاتی كه با همسرم داشتم، امروز او و مادرزنم را كشتم و فرار كردم.
این مرد در ادامه آدرس خانه مادرزنش در سه راه خاور‌شهر رشت را یادداشت كرده و از پلیس خواسته بود سراغ آنها بروند.
موضوع این نامه به پلیس آگاهی گیلان اعلام شد و تیمی از ماموران پلیس رشت راهی خانه مورد نظر شدند. چند بار در خانه را زدند اما كسی جواب نداد، به همین خاطر با دستور قضایی وارد آنجا شده و با جسد زن میانسال و دختر جوانش روبه‌رو شدند.
داماد خشمگین ابتدا همسرش را با دست خفه كرده و بعد مادرزنش را با ضربه‌های چاقو کشته ا ست.
تحقیقات پلیسی نشان داد، این زن و مرد از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند و روز یكشنبه مرد جوان به خانه مادرزنش رفته و این جنایت را رقم زده است.
ماموران سپس از همسایه‌ها تحقیق كردند كه آنها مدعی شدند،آخرین بار روز شنبه زن میانسال را دیده‌اند.
پس از تحقیقات مقدماتی جسد مقتولان با دستور قضایی به پزشكی قانونی منتقل شد.