آتش‌سوزی مرموز در پلاستیک‌فروشی

آتش‌سوزی مرموز در پلاستیک‌فروشی


مرد جوان که در حادثه آتش‌سوزی در مغازه پلاستیک‌فروشی در شمال تهران دچار سوختگی شده بود، بعد از شش روز در بیمارستان فوت کرد. دو دوست وی به عنوان تنها مظنون‌های پرونده، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفتند
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم ساعت 11 و 10 دقیقه صبح دوازدهم اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری ونک با مصطفی واحدی بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک مرد 33 ساله‌ای در بیمارستان شهید مطهری تهران خبر داد. با توجه به مرگ مشکوک این مرد، بازپرس دستور تحقیقات را صادر کرد.
در جریان تحقیقات مشخص شد مرد جوان صاحب مغازه پلاستیک‌فروشی بوده و از روز هفتم اسفند امسال در بیمارستان بستری شده اما پس از شش روز به دلیل شدت سوختگی فوت کرده است. بنابراین پرونده‌ای درباره مرگ مشکوک او در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد. در این مرحله ماموران برای مشخص شدن علت حادثه به محله‌ای در شمال تهران رفتند که مغازه پلاستیک‌فروشی مرد فوت‌شده در آنجا قرار داشت. آنها در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند روز حادثه مرد فوت‌شده که صاحب مغازه بوده همراه دو نفر از دوستانش در مغازه بوده‌اند که بعد از آن صدای انفجار شنیده‌ و خودشان را به مغازه پلاستیک‌فروشی رسانده‌ و مشاهده کرده‌اند که مرد همسایه دچار سوختگی شده و بخشی از مغازه در حال سوختن است. زمانی که همسایه‌ها با آتش‌نشانی و اورژانس تماس گرفته‌اند دو دوست مرد مغازه‌دار به همسایه‌ها گفته‌اند که برای شوخی اسپری برف شادی را با فندک روشن‌کرده‌اند و همین موجب انفجار شده است. بعد هم در شلوغی جمعیت فرار کرده اند.
بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران دستور دستگیری دو دوست مرد فوت‌شده  را که تنها مظنونان ماجرا هستند صادر کرد.