حق با شماست

حق با شماست

#تردد-تهرانپارس
رمضانی از تهران:
به علت سرپوشیده نبودن جوی‌های آب در خیابان‌های مظفری و سجده‌ای در تهرانپارس و پارک خودروها، تردد خودروها بسیار سخت شده و احتمال تصادف زیاد است لطفا شهرداری منطقه4 رسیدگی کند.

#جاده-چهاردانگه
بلقار از تهران:
جاده اسلامشهر به تهران (چهاردانگه) بسیار خراب است و آسفالت این خیابان شکستگی‌های فراوانی دارد. درحالی‌که تردد ماشین‌ها، مخصوصا ماشین‌های سنگین در این منطقه زیاد است، چرا دراین‌باره کاری انجام نمی‌شود؟

#پارکینگ-منطقه-10
محمدی از تهران:
پارک خودروی مراجعه‌کنندگان به کوچه آذرشهر در منطقه10تهران به دلیل وجود مراکز خدماتی مانند درمانگاه، داروخانه و بازار میوه و تره‌بار  باعث ترافیک و آشفتگی در این محله شده است. شهرداری می‌تواند با راه‌اندازی پارکینگ، این مشکل را حل کند.

#فضای‌-سبز-خلازیل
ساریخانی از تهران:
کمبود فضای سبز در محله خلازیل و همچنین آسفالت نامناسب این خیابان، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اهالی شهرک شهید کاظمی است و کودکان این محله به‌شدت آسیب‌پذیر هستند. شهرداری این منطقه لطفا دراین‌باره کاری کند.

#بازنشسته-حقوق
یک بازنشسته:
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی که از اقشار ضعیف و زحمتکش جامعه هستند چه زمانی  محقق می‌شود؟ باوجود تورم هرروزه و هر ساعته، چرا دولت و مسؤولان تأمین اجتماعی دراین‌باره فکری نمی‌کنند؟

# قطعی_ آب
رحمانی از لنگرود:
منطقه روستایی موبندان در لنگرود، چند سال است از قطعی تقریبا همیشگی آب رنج می‌برد و باوجود وعده و مصاحبه‌های مسؤولان به نتیجه مثبت و سازنده‌ای منجر نشده است. در روزها و ماه‌های اخیر، آب این منطقه از حوالی ساعت8 صبح قطع می‌شود و این بی‌آبی گاهی حتی تا ساعت یک یا دو شب طول می‌کشد. آیا این مشکل بزرگ شهروندان برای مسؤولان محترم شهری ازجمله رئیس اداره آب و فاضلاب لنگرود و فرماندار محترم این شهرستان اهمیت ندارد؟ حل نشدن این معضل چندساله را باید به‌حساب بی‌تفاوتی مسؤولان گذاشت یا ناکارآمدی و بی‌کفایتی آنان؟