کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

عامل قتل سه مرد جوان که تحت تعقیب پلیس شهرستان لارستان بود، بازداشت شد. سی‌ام اردیبهشت‌ سال گذشته در یکی از روستاهای لارستان‌ استان فارس فردی که مسلح به سلاح کلاشنیکف بود سه مرد جوان را به قتل رساندو متواری شد‌. ‌در جریان تحقیقات محلی معلوم شد که قاتل با مقتولان رابطه فامیلی داشته و به دلیل اختلاف‌های قدیمی مرتکب جنایت شده است. تحقیقات ‌برای دستگیری‌ او ادامه داشت تا این‌که با گذشت چند ماه رد قاتل در اطراف شهرستان حاجی‌آباد استان‌ هرمزگان به دست آمد و وی بازداشت شد. دو نفر هم که مخفیگاه دراختیار متهم‌ قرار داده بودند بازداشت شدند. قاتل به این قتل‌ها با انگیزه اختلاف‌های قدیمی و خانوادگی اعتراف کرد.
دو کودک خردسال در گودال آب در روستای «شان آباد» تویسرکان غرق شدند. دو پسر 6و7ساله‌ هنگام ‌بازی در روستا داخل گودال یک و نیم متری پر از آب سقوط کردند و با توجه به این‌که در حوالی گودال افرادی برای کمک به این دو کودک حضور نداشتند، فوت کردند.
پسر خردسال با فشار دادن سوئیچ استارت خودروی نیسان باعث مرگ مرد ۴۱‌ساله در شهرک الوند شهر همدان شد. ‌این مرد ۴۱‌ساله خودرو را در حالت دنده عقب قرار داده و سوئیچ را هم باز گذاشته بود و عقب خودرو در تلاش برای تعمیر و رفع نقص چراغ‌های دنده‌عقب خودروی نیسان بود. این در حالی بود که پسر همسایه وارد حیاط خانه آنها شد و با توجه به باز بودن در خودرو سوار نیسان شد. پسر بازیگوش، سوئیچ را فشار داد‌ که باعث  حرکت و پرش خودرو به سمت عقب و قرار گرفتن مرد ۴۱‌ساله بین سپر نیسان و در خانه شد. این حادثه باعث مرگ مرد جوان شد.