دام شیطانی مرد كارتن‌خواب برای زنان در دیوار

دام شیطانی مرد كارتن‌خواب برای زنان در دیوار

مرد كارتن‌خواب كه با فریب زنان بی‌بضاعت در سایت دیوار به بهانه كمك آنها را بیهوش می‌کرد و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، دستگیر شد.
به گزارش جام‌جم، شانزدهم تیرماه امسال فردی به نام «ناصر» با مراجعه به كلانتری 152 خانی‌آباد با طرح شكایتی گفت: چند شب مردی را به عنوان مسافر سوار کردم که در میان راه چند بیسكویت تعارف كرد و من یكی برداشتم و خوردم، اما لحظاتی بعد از خوردن بیسكویت سرگیجه شدیدی گرفتم و بعد از آن دیگر چیزی متوجه نشدم تا این‌كه بعد از دو روز وقتی چشم باز كردم در بیمارستان بودم و فهمیدم كه آن شخص بعد از بیهوش شدنم مرا كنار خیابان رها كرده و خودرو و كارت عابر بانكم را سرقت كرده است. 
تحقیقات ادامه داشت تا این كه سارق 35 ساله كه به شیشه اعتیاد دارد و كارتن خواب است، 24دی ماه امسال شناسایی و دستگیر  شد . او در بازجویی ها به این سرقت اعتراف کرد.
در ادامه تحقیقات مشخص شد كه سارق با انتشار آگهی در سایت دیوار با عنوان «كمك به نیازمندان» از زنانی كه با شماره وی برای دریافت كمك تماس می‌گرفتند درخواست می‌كرده برای تكمیل فرمی به آدرسی كه به آنها اعلام می‌كرده مراجعه یا آدرس آنها را برای انجام یك سری تحقیقات دریافت می‌كرده است. او پس از ورود به خانه این زنان، آنها را با بیسكوئیت بی‌هوش کرده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. تاكنون دو زن با مراجعه به پلیس به اتهام آزار و اذیت از مرد كارتن‌خواب شكایت كرده‌اند.