قول

قول

حسن وارسته، نویسنده سریال بچه مهندس در گفت‌وگو با فارس این قول را داده كه  فصل 4 سریال 
بچه مهندس هم بنویسد.
 تاكنون ده قسمت از فصل 3 این سریال به نگارش درآمده كه پیرامون جوانی جواد و ماجراهایی است كه در دانشگاه برای او اتفاق می‌افتد. در این فصل نیز می‌خواهیم همان‌طور كه در فصل ۲ نشان دادیم روی خط قرمزها بندبازی كنیم و با توجه به بازخوردهایی كه از بخش نوجوانی جواد دریافت كردیم، كاملا متوجه شدیم كه مخاطب با كدام قسمت‌ها ارتباط خوبی برقرار كرده تا بتوانیم همان‌ها را در فصل 3 نیز داشته باشیم.
  قصه «بچه مهندس ۳» در سال ۹۱ اتفاق می‌افتد و ما تلاش كردیم از هرگونه شعارزدگی در این متن دوری كنیم. قصه جواد پتانسیل این را دارد تا در سال ۹۷ هم یك فصل دیگر از آن ساخته شود و اتفاقات و ماجراهای او را در این سال هم نشان دهد. برای مثال می‌توانیم موضوعات روز اقتصادی كشور و فشارهای اقتصادی و سیاسی مهم را كه در این روزها وجود دارد در فصل بعدی نشان دهیم.
 تعدادی از مردم در كامنت‌هایی در فضای مجازی درباره گم شدن زمان در این سریال می‌گویند، برای مثال از ماشین مدل بالای یكی از كاراكترهای سریال كه در دهه ۸۰ چنین ماشینی وجود نداشته می‌گویند اما چیزی كه هست این ماجرا دست من نویسنده نیست و دوستان در بخش طراحی صحنه باید به راكوردها دقت كنند.