نقش48 دستگاه در احیای روستاها

نقش48 دستگاه در احیای روستاها

 مدیرعامل بنیاد بركت با اشاره به این‌كه 48دستگاه در توسعه و خدمات‌رسانی به یك روستا نقش دارند، گفت: ایجاد ده‌هزار طرح اشتغالزایی را در قالب الگوی اجتماع‌محور سحاب (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغالزایی بركت) در 18‌استان، 77شهر و 2300روستا تا پایان امسال به پایان می‌رسانیم.
به گزارش جام‌جم، سعید جعفری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: نمایشگاه دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به‌علت محدودیت فضا فقط بخشی از فعالیت‌های ستاد را پوشش می‌دهد. وی درباره چگونگی تشكیل بنیاد بركت نیز توضیح داد: بنیاد بركت با توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه محرومیت‌زدایی و توانمندسازی مناطق كمتر برخوردار از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأسیس و آغاز به‌كار كرد تا منشأ خیر و بركت و آبادانی در این مناطق باشد.
وی بیكاری را اصلی‌ترین مشكل امروز كشور ذكر كرد و ادامه داد: با توجه به جمعیت جوان و قابلیت‌ها و استعدادهای موجود در كشور، بنیاد بركت ورود جدی به بحث اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی داشته و به سمت ایجاد طرح‌هایی رفته است كه در نهایت به اشتغال پایدار و فعال شدن ظرفیت‌های اقتصادی كشور منجر خواهد شد.  جعفری عنوان كرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) وجه همت خود را كمك به دولت در بخش‌های مختلف و حمایت از بخش خصوصی قرار داده است. این ستاد در شرایط امروز كه دشمنان به اشكال مختلف كشور را تحت فشار قرار داده‌اند، با سرمایه‌گذاری در بخش‌های دارویی با فناوری بالا، انتقال تكنولوژی و قطع نیاز به داروهای وارداتی، تمام تلاش خود را به‌كار گرفته تا باری از دوش دولت و مردم بردارد.