جوان آرایشگر جنایت تورنتو را انكار كرد

جوان آرایشگر جنایت تورنتو را انكار كرد

والدین مرد ایرانی كه در جریان دعوای خیابانی در تورنتوی كانادا به قتل رسیده، برای عامل جنایت درخواست قصاص كردند. متهم به قتل که در تورنتو آرایشگر بود دیروز به تشریح جزئیات درگیری پرداخت و منكر قتل شد.
به گزارش جام‌جم، فرشید 25 ساله كه متهم است شهریور امسال در پی درگیری با چند مرد ایرانی ساكن تورنتو  یكی از آنها را به قتل رسانده بعد از پنج ماه فرار در اطراف پایتخت بازداشت شد. دیروز او به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس غلامی گفت: سه مرد ابتدا برای مادرم ایجاد مزاحمت كرده بودند كه با آنها درگیر شدم و مقتول هم فحاشی كرد كه كتكش زدم، اما او را به قتل نرساندم.
 با وجود انكار متهم، شواهد و گفته‌های دوستان مقتول نشان می‌دهد همین جوان قاتل است. این در حالی است كه والدین مقتول با حضور در دادسرای جنایی تهران برای قاتل فرزندشان درخواست قصاص كردند.
فرشید 25 ساله كه هنوز مرگ مرد ایرانی را باور ندارد و خودش را بی‌گناه می‌داند، در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم به تشریح درگیری مرگبار پرداخت. 
 از سفرت به كانادا بگو .
سال 2010 كه 16 ساله بودم به كانادا رفتم. در آنجا مدرك دیپلمم را همراه مدرك زبان گرفتم. علاوه بر آن با آموزش آرایشگری، مشغول كار شدم. 3000 دلار ماهانه دستمزدم بود كه 1000 دلار آن صرف هزینه زندگی‌ام می‌شد‌. مادرم این اواخر و قبل از درگیری برای دیدنم آمده بود . 
 از شب جنایت بگو .
 آن شب من و مادرم برای خرید غذا به رستوران 
ایرانی-‌تبریزی رفته بودیم. غذای مورد نظر را نداشت. در یكی از پاركینگ‌های منطقه یونگ در تورنتوی كانادا منتظر ایستاده بودم كه متوجه شدم سه مرد ایرانی مزاحم مادرم شده‌اند. با آن افراد درگیر شدم كه همان موقع مقتول وارد ماجرا شد. به سمتم آمد و فحاشی كرد كه با هم دعوایمان شد و چند مشت به او زدم و خودم هم چند ضربه‌ای مشت خوردم و بعد از پایان دعوا، محل را ترك كردیم. 
 چرا دو روز بعد از قتل از كانادا فرار كردی؟
 من و مادرم به ایران بازگشتیم تا بتوانم خدمت سربازی‌ام را بخرم‌. علاوه بر آن می‌خواستم با مدرك زبانم، آموزشگاهی راه‌اندازی كنم و بعد به كانادا بازگردم كه بازداشت شدم. من تا زمان دستگیری حتی نام مقتول را هم نمی‌دانستم.