دختر و پسر خردسال در جست‌وجوی پدر شیشه‌ای

دختر و پسر خردسال در جست‌وجوی پدر شیشه‌ای

12 روز پس از پیدا شدن دختر و پسر خردسال در شهرك ولیعصر تهران، ماموران پدر شیشه‌ای آنها را شناسایی كردند. این مرد به خاطر هزینه اعتیادش، بچه را به خانواده‌ای سپرده بود.
به گزارش جام‌جم، شامگاه بیست و دوم بهمن امسال مردی كه در سوپرماركتش در حوالی شهرك ولیعصر (عج ) تهران مشغول كار بود متوجه گریه‌های  دو بچه در خیابان شد. او با بیرون آمدن از مغازه‌اش با پسری پنج ساله و دختری سه ساله رو‌به‌رو شد، اما خبری از والدین‌شان نبود.
در ادامه موضوع را به كلانتری اطلاع داد و  ماموران  با حضور در محل دو كودك را  تحویل گرفتند و با دستور سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران  تحویل مجتمع خدمات بهزیستی شهید تركمانی دادند.  مددكاران بهزیستی به گفت‌وگو با این دو كودك  خردسال پرداختند كه معلوم شد آنها خواهر و برادر هستند و نام‌هایشان نازنین و ابوالفضل است.  با گذشت 12 روز از ماجرای گم شدن  بچه‌ها  پدر آنها كه در یكی از محله‌های جنوبی تهران  زندگی می‌كرد شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شد.
 مرد 35 ساله كه معتاد به شیشه است و به‌سختی حرف می‌زد به افسر تحقیق گفت: دو سال پیش معتاد شدم. كارم را از دست داده و بیكار شدم.  وسایل خانه را فروختم و خرج اعتیادم  كردم. همسرم هر كاری انجام داد تا اعتیادم را ترك كنم بی‌فایده بود.  سرانجام دامنه اختلاف و  درگیری‌مان بالا گرفت  كه او  با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق داد. خرج اعتیادم  زیاد شده بود و دیگر نمی‌توانستم  هزینه دختر و پسر خردسالم را تامین كنم. آنها را به خانمی  از آشنایان دادم كه صاحب فرزند نمی‌شد. شرایط زندگی او و شوهرش خوب بود. از او خواستم تازمانی كه شرایط زندگی‌ام بهتر شود از بچه‌هایم نگهداری كند كه  قبول كرد. بعد بی‌آن‌كه بچه‌ها متوجه شوند شبانه خانه آنها را ترك كردم. بچه‌ها وقتی متوجه رفتن من شدند، برای پیدا كردنم از خانه آنها بیرون آمده و گم شده بودند. سه روز بعد از این ماجرا  برای دیدن بچه‌هایم به خانه آن زن و شوهر رفتم كه متوجه شدم  بچه‌ها گم شده‌اند. به خاطر این‌كه معتاد هستم می‌ترسیدم اگر شكایت كنم  به خاطر اعتیادم دستگیر ‌شوم.  
با توجه به معتاد بودن پدر بچه‌ها، نازنین سه ساله و برادرش ابوالفضل پنج ساله همچنان در بهزیستی خواهند ماند.