انتقام اینترنتی از مدیر شركت

انتقام اینترنتی از مدیر شركت

كارمند كینه‌جو برای انتقام از مدیر شركت، اطلاعات ثبت‌شده روی سرور سایت را پاك كرد.
به گزارش جام‌جم، سرهنگ تورج كاظمی، رئیس پلیس فتای تهران در تشریح ماجرا اظهار كرد: چندی قبل مدیر یك شركت اینترنتی با مراجعه به اداره پلیس فتا عنوان كرد یك نفر ناشناس با دسترسی به پنل مدیریت سایت و سیستم امنیتی، اقدام به تخریب اطلاعات و داده‌های موجود در سرور سایت كرده است.
وی افزود: در تحقیقات فنی و عملیاتی ماموران پلیس مشخص شد عامل این اقدام‌ها با به دست آوردن رمز عبور به پنل اطلاعات سایت شركت ورود كرده و داده‌های اطلاعاتی را تخریب كرده است. بررسی‌ها نشان داد، یك نفر از داخل شركت توانسته به سرور مدیریت ورود كند و به همین خاطر با هماهنگی مدیر شركت، تجسس‌های پلیسی آغاز شد و در همان ابتدا یكی از پرسنل شركت به نام احمد 33 ساله به عنوان مظنون اصلی این پرونده دستگیر شد.
رئیس پلیس فتای تهران گفت: احمد ابتدا خود را در ماجرای دستكاری اطلاعات داده‌های سرور شركت بی‌گناه می‌دانست اما وقتی در برابر مدارك و شواهد فنی پلیس فتا قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز كرد.
متهم در بازجویی‌ها گفت به خاطر خصومت شخصی و از روی كینه‌ای كه از مدیر شركت داشتم تصمیم به انتقامگیری گرفتم و یك روز در اتاق مدیر توانستم رمز ورود به سیستم مدیریت را پیدا كنم و اقدام به حذف اطلاعات و تغییر در داده‌های شركت كردم.
متهم پس از اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی به دادسرای جرایم رایانه‌ای منتقل شد.