جهانبخش: موافق نیستم!

حمله ایرانی‌ها به پیج بازیکن منچسترسیتی

جهانبخش: موافق نیستم!

سیتی موفق شد در جام حذفی برایتون را شكست دهد. در این بازی علیرضا جهانبخش 70 دقیقه برای تیمش به میدان رفت. او اما در این بازی با کایل واكر، مدافع راست سیتی درگیری داشت كه باعث شد جنجال راه بیفتد. در صحنه‌ای واكر و جهانبخش سر یك توپ لب خط جدال داشتند كه واكر قصد داشت با قدرت بدنی باعث شود توپ به اوت برود تا به جهانبخش نرسد.
علیرضا هم ناخواسته برخوردی با پای او داشت و وقتی واكر به زمین افتاد كف استوكش به پهلوی این بازیكن برخورد كرد. پس از آن واكر از روی زمین بلند شد و بین او و جهانبخش درگیری پیش آمد. واكر با پیشانی به صورت علیرضا زد و باعث شد تا جهانبخش شاكی شود. این درگیری باعث شد تا جوانان غیور فضای مجازی بیكار ننشسته و به پیج واكر گازانبری حمله كنند. آنها این بازیكن را تهدید كردند كه اگر می‌تواند به محله آنها برود! حجم كامنت‌ها بسیار زیاد بود و دیروز هر لحظه به تعداد آنها افزوده می‌شد.
در واقع چنین كاری بیشتر از این‌كه حمایت از جهانبخش باشد، برای این بازیكن بد شد؛ چراكه حالا بازیكن سیتی و دیگر فوتبالیست‌ها فكر بدی درباره ایرانی‌ها می‌كنند.
در همین حال دیروز از جهانبخش سوال كردیم آیا در جریان است که گفت: «نه از شما شنیدم. به هیچ وجه موافق چنین چیزهایی نیستم و درگیری در زمین بازی كاملا طبیعی است.» او درباره صحنه‌ای كه اتفاق افتاد توضیح داد: «چیز خاصی نبود. هر دو برای توپ می‌جنگیدیم و این صحنه‌ها در زمین بازی اتفاق می‌افتد. نباید روی آن حساس بود. هر دو دوست داشتیم بهترین بازی را برای تیم مان انجام دهیم.»