فعلا تمركزم روی زنیت است نه رفتن

سردار آزمون: مربی غیر از گل خواسته‌های دیگری هم دارد

فعلا تمركزم روی زنیت است نه رفتن

سردار آزمون دوباره در لیگ روسیه خوش درخشیده به حدی كه تمام نگاه‌ها را به سوی خود جلب كرده است. او موفق شد گل‌های زیادی برای تیمش بزند. 
سردار در این‌باره به جام‌جم می‌گوید: «وظیفه هر مهاجمی گل زدن است و من هم اگر گل می‌زنم وظیفه ام این است. باید در هر مسابقه كه به میدان می‌روم تلاش كنم برای تیمم گل بزنم.»
او درباره تعریف و تمجید همه از بازی‌هایش توضیح می‌دهد: «راستش من تمام تمركزم روی این است كه بتوانم هر بازی بهتر از قبل بازی كنم. این تعریف‌ها در واقع فقط مسؤولیت من را سنگین‌تر می‌كند. از روزی كه به زنیت آمدم می‌خواستم به گلزنی تیم كمك كنم. مربی البته غیر از گلزنی از من خواسته‌های دیگر هم دارد كه هر وقت به زمین می‌روم تلاش می‌كنم تا همه آنها را انجام بدهم. خودم می‌دانم مسؤولیتم در زنیت واقعا سخت است.»
در این چند سال همواره بحث این بوده كه باید سردار آزمون به لیگی بزرگ‌تر از لیگ روسیه برود.او در جام ملت‌ها هم نشان داد كه واقعا از نظر بدنی شرایط خوبی دارد و می‌تواند خوش بدرخشد.
 ولی آزمون ترجیح می‌دهد فعلا تمركزش را روی جدایی نگذارد و به درخشش در روسیه فكر كند. این بازیكن با توجه به درخشش در زنیت از همین حالا پیشنهاداتی برای تابستان خواهد
 داشت.