دالیچ: برانكو مربی بزرگی است

دالیچ: برانكو مربی بزرگی است

زلاتكو دالیچ سرمربی تیم ملی فوتبال كرواسی كه به اردوی تیم پرسپولیس در دبی رفته بود، درباره حضورش در اردوی تیم پرسپولیس گفت: برانكو دوست خوب من است و گذشته از این، او یك مربی بزرگ است و من درس‌های زیادی از او یاد گرفتم. من نتایج پرسپولیس را دنبال می‌كنم و به شرایط این تیم آگاهم و برای تیم پرسپولیس بهترین آرزوها را دارم. وی ادامه داد: اعضای كادر فنی پرسپولیس از دوستان خوب من هستند و من امروز به عنوان یك حامی برای تیم پرسپولیس اینجا هستم و بهترین آرزوها را هم برای تیم پرسپولیس دارم.
دالیچ در پاسخ به این سؤال كه چقدر از پرسپولیس شناخت دارد، تصریح كرد: من به‌خوبی به شرایط پرسپولیس آگاه هستم و همه چیز را درباره این تیم می‌دانم. برانكو از دوستان خوب من است و كار او را دنبال می‌كنم. می‌دانم  پرسپولیس به یك قدمی قهرمانی آسیا رسید، همان‌طور كه ما هم در تیم ملی كرواسی تا فینال جام جهانی رفتیم اما نتوانستیم قدم آخر را خوب برداریم. این البته جالب نیست و امیدوارم كه امسال پرسپولیس بتواند نتایج دلخواهش را بگیرد. من از فاصله امتیازی پرسپولیس و تراكتورسازی باخبر هستم و امیدوارم بتوانید نتایج خوبی در ادامه راه بگیرید.
وی در خصوص این‌كه شایعه پیشنهاد به او از سوی تیم‌های آسیایی شنیده شده است، افزود: من سرمربی تیم ملی كرواسی هستم و قراردادم با این تیم ادامه دارد. البته چند كشور با من تماس گرفته و به من پیشنهاد داده‌اند، اما من با فدراسیون فوتبال كرواسی قرارداد دارم. هدف اصلی من قهرمانی با كرواسی در جام ملت‌های اروپاست.