چالش از نوع عجیب و پرسروصدا

چالش از نوع عجیب و پرسروصدا


غیر از بخش گفت‌وگومحور دلصدا، بخش دیگری از برنامه كه بیشتر جنبه مفرح برای تماشاچیان و حضار در استودیو دارد، چالش برنامه است كه در هر برنامه با شكل و شمایل متفاوتی اجرا می‌شود. برای یك مهمان بازی حدس زدن نام هنرمندان از روی تصاویر در نظر گرفته می‎شود، در یك برنامه هم تفتی با همراهی مهمان و با ابزارهای دم‌دستی كاری را زنده اجرا می‌كنند و در برنامه دیگری چالش راه رفتن و آواز خواندن روی لبه تیغ را! بخشی كه چه در شكل معمولی و چه خطرناك آن خالی از وجه خلاقیت است و گاهی به جای انگیزش مخاطبان، اثر معكوس دارد. مثل همین مورد آخر، افتادن پیام صالحی كه با وجود ختم به خیر شدن حس خوبی را به بیننده منتقل نكرد و نظرات منفی مخاطبان را در فضای مجازی در پی داشت.     
در این بین، پخش اخبار آخرین فعالیت خوانندگان و هنرمندان دست‌اندركار این عرصه، گفت و شنودهای اهالی هنر، حواشی داغ و ترین‌های هفته موسیقی بخش جالب دیگری از دلصداست كه به عنوان میان برنامه‌ای بین بخش‌های اصلی تنفس خوبی برای بینندگان است.
پایان‌بخش دلصدا هم اغلب اجرایی جدید از خوانندگان مهمان برنامه است كه شاید بیشتر از دیگر بخش‌ها برای بینندگان جالب توجه باشد.