قُول

قُول


خبرها و قول‌های تازه‌ای در مورد ساخت فصل دوم سریال بانوی عمارت شنیده می‌شود. مجید مولایی، تهیه‌كننده این مجموعه در گفت‎‌وگو با فارس بیان كرده است: همچنان در حال نگارش متن‌ها هستیم كه قرار است ۴۰ قسمت باشد و تا زمانی كه جزئیات متن روی كاغذ مشخص نباشد نمی‌توانیم درباره سایر موارد برنامه‌ریزی كنیم.
 ما گروه سازندگان، هنوز درباره بازیگران فصل دوم این مجموعه تلویزیونی فكر نكرده‌ایم و همه عناصر بستگی به متنی دارد كه در نهایت به دست ما می‌رسد و براساس آن می‌توانیم روی چیدمان بازیگران اثر تصمیم بگیریم.
 قصه فصل جدید بانوی عمارت بعد از ۱۲ سال از پایان فصل اول آغاز می‌شود. یعنی مقطع تاریخی كه در فصل دوم این سریال خواهید دید از بعد از استبداد صغیر در ایران آغاز می‌شود و ادامه پیدا می‌كند.
 استبداد صغیر به دوره‌ای یك ساله از تاریخ سیاسی ایران اطلاق می‌شود كه از تیر ۱۲۸۷، با به توپ بستن مجلس شورای ملی توسط محمدعلی شاه آغاز شد و در تیرماه ۱۲۸۸ با فتح تهران توسط مشروطه‌خواهان و پناهنده شدن محمدعلی شاه به سفارت روسیه پایان یافت.
 فصل اول مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت به كارگردانی عزیزا... حمیدنژاد و تهیه‌كنندگی مجید مولایی و نویسندگی احسان جوانمرد سال ۹۷ از شبكه سه سیما پخش شد.