راك به دنبال  «آدام سیاه»

راك به دنبال «آدام سیاه»

 دواین جانسون خبر از زمان شروع كار فیلمبرداری «آدام سیاه» می‌دهد.
به گفته این اكشن‌كار عضلانی، كلید فیلمبرداری این اكشن ابرقهرمانانه كمیك‌استریپی اوایل سال آینده میلادی زده خواهد شد.  به احتمال زیاد کار فیلم برداری این فیلم، ماه آوریل سال آینده شروع شود.
جانسون كه بین طرفدارانش با نام راك هم شناخته می‌شود، همزمان با افتتاحیه بالای جهانی «شزم!» خبر فوق را اعلام كرد. به گفته اهل فن، این همزمانی البته بی‌دلیل نیست.
در دنیای سینما از آدام سیاه به عنوان دوقلوی سیاه شزم اسم می‌برند. آدام سیاه شخصیتی است كه به صورت سنتی یك موجود منفی و خبیث است و می‌توان به او لقب ضد‌قهرمان داد.
این شخصیت در دنیای داستان مصور شزم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. راك اولین‌بار در سال 2014 بود كه از علاقه‌اش برای بازی در نقش آدام سیاه حرف زد، اما در طول چند سال اخیر، كار تولید فیلم با موانعی روبه‌رو شده است.
به گفته راک:شخصیت آدام سیاه در بین شخصیت های مصور داستان های کمیک استریپی، حال و هوای خاص و متفاوتی دارد.  این روز ها که پرده سینما از ابرقهرمان های متعدد و متنوع پر شده است، احساس می کنم جای کسی مثل او به شدت خالی به نظر می رسد.
این در حالی است كه تهیه‌كنندگان آدام سیاه بر این باور بودند كه اول باید فیلم شزم ساخته شود و بعد از آن سراغ ماجراجویی‌های آدام رفت. به گفته راك، كار نگارش فیلمنامه آدام سیاه تمام شده و به‌زودی كارگردانش هم انتخاب خواهد شد. او هم‌اكنون سرگرم بازی در دومین قسمت اكشن فانتزی «جومانجی» در هاوایی است.راک یکی از تهیه کنندگان نسخه سینمایی آدام سیاه هم هست./هالیوود ریپورتر