قسمت دوم برای  «شزم!»

قسمت دوم برای «شزم!»

در همان هفته اول اكران عمومی «شزم!»، این فیلم صاحب قسمت دوم شد! تهیه‌كنندگان این اكشن ابرقهرمانانه بلافاصله بعد از افتتاحیه بالای فیلم خود، فیلمنامه‌نویس قسمت دوم را انتخاب و معرفی كردند. هنری گایدن برای نگارش فیلمنامه انتخاب شده است. گایدن كار روتوش فیلمنامه قسمت اول را هم انجام داده بود.
اطلاعی از داستان فیلمنامه دومین قسمت شزم! در دست نیست و تهیه‌كنندگانش گفته‌اند در این رابطه، هیچ اطلاع‌رسانی در كار نخواهد بود. گایدن قرار است فیلمنامه خود را تا دو ماه دیگر تحویل مدیران كمپانی برادران وارنر بدهد.
دیوید اف سندبرگ كارگردان قسمت اول با قسمت تازه آن هم همكاری دارد و زاخاری لوی، دوباره نقش شزم را در این كمدی اكشن ماجراجویانه بازی خواهد كرد. زمانی برای شروع كار فیلمبرداری قسمت دوم و زمان احتمالی اكران عمومی آن تعیین نشده است.
از داخل کمپانی برادران وارنر خبر می رسد که کلید فیلمبرداری قسمت دوم اواخر سال جاری میلادی زده خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، فیلم برای نمایش عمومی تا تابستان سال بعد از آن آماده نمایش نخواهد شد.
شزم! هفته قبل روی پرده سینماهای آمریكا و دیگر كشورهای دنیا رفت. تماشاگران آمریكایی برای دیدن فیلم، رقم 57 میلیون دلار پرداخت كردند. تماشاگران بقیه كشورهای دنیا هم، حدود 102 میلیون دلار صرف تماشای آن كردند.
 فیلم با هزینه تولید 90 میلیون دلاری خود، داستانش را در شهر نیویورك در دهه 70 میلادی تعریف می‌كند. شزم، جوانی ابرقهرمان است كه با عوامل منفی در سطح شهر مبارزه می‌كند./اسکرین اینترنشنال