سیدارت در نقش  «کاپیتان باترا»

سیدارت در نقش «کاپیتان باترا»

این روزها كه تولید درام‌های شرح حال گونه درباره چهره‌های سرشناس رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی و ورزشی در بالیوود به صورت یك مد فراگیر درآمده، سیدارت مالهوترا هم در فیلمی از این ژانر بازی می‌كند.
درام «كاپیتان باترا» با بازی مالهوترا آوریل 2019 جلوی دوربین می‌رود. نام فیلم فعلا موقت است و زمان اكران عمومی تغییر خواهد كرد. كل صحنه‌های فیلم طی 70 روز در نقاط مختلف كشمیر و پالامو فیلمبرداری می‌شود.
داستان فیلم در باره كاپیتان ویكرام باترا است. او از افسران شجاع ارتش هند بود  كه سال 1999 در جریان جنگ كارگیل کشته شد و لقب قهرمان ملی هند را گرفت.
كارن جوهر كارگردان و تهیه‌كننده معروف هندی، كار تولید كاپیتان باترا را به عهده دارد. اما برای كارگردانی آن، پشت دوربین فیلمبرداری قرار نخواهد گرفت. قرار است وظیفه كارگردانی این درام شرح حال گونه به دست یكی از دستیاران جوان او سپرده شود.
مالهوترا در ارتباط با نقش تازه‌اش می‌گوید: «بسیار هیجان‌زده‌ام كه جلوی دوربین نقش یك آدم و شخصیت واقعی را بازی می‌كنم. خوشحالم با فیلمی همكاری می‌كنم كه داستانی قهرمانانه دارد. تا قبل از این چنین كاری نكرده‌ام. می‌دانم بازی در نقش یك چهره واقعی با مشكلات بسیار زیادی همراه است، اما تمام  سعی‌ام را می‌كنم كه تصویری درست از ویكرام باترا به تماشاگران ارائه كنم.»
در دو سال اخیر تولید درام های شرح حال گونه مورد توجه صنعت سینمای هند و تماشاگران آن قرار گرفته است./بالیوود هنگاما