به چه قیمتی؟!

كدام تبانی و كدام از روی عمد گل خوردن؟

به چه قیمتی؟!

7 بازی بود كه گل نخورده بود. یعنی 7 كلین شیت و یعنی امتیاز هفت بازی به حساب تراكتورسازان و نگه داشتن آنها در كورس قهرمانی.
سوال این است كه چرا آن عده از تماشاگرنماهای افراطی كه حالا محسن فروزان را بیخ دیوار گذاشته‌اند و دارند به‌دلیل خوردن سه گل در بازی با سپید رود مجازاتش می‌كنند به آن 7 بازی فكر نمی‌كنند؟
در این‌كه فروزان در بازی با سپیدرود اشتباهات زیادی داشت شكی وجود ندارد اما چه كسی می‌تواند ثابت كند كه این دروازه‌بان و همسرش در بنگاه‌های شرط‌بندی سهیم هستند و روی این مسابقه هم شرط‌بندی كرده بودند؟ این چه اتهامی است كه به فروزان می‌زنند؟
همه آنهایی كه چنین شایعاتی را مطرح كرده‌اند آیا به این فكر نكرده‌اند كه فروزان یك بازیكن حرفه‌ای است و قراردادش از میلیارد عبور كرده و نیازی به شرط بندی‌های این شكلی ندارد؟اصلا اگر فروزان بخواهد وارد دنیای شرط‌بندی شود باید روی چه رقمی شرط ببندد كه برایش بصرفد؟ آیا می‌ارزد كه او برای ارقامی پایین خودش و خانواده‌اش را در خطر قرار بدهد و آینده فوتبالی‌اش را هم نابود كند؟
عقل سلیم كه چنین چیزی را نمی‌گوید. از آن طرف، رفتاری كه زنوزی مالك این باشگاه از خودش نشان داد،یك بار دیگر عمق فاجعه و فاصله فوتبال ایران با فوتبال روز دنیا را به نمایش گذاشت. هنوز داور سوت پایان بازی را نزده بود كه زنوزی اعلام كرد فروزان دیگر حق شركت در تمرینات را ندارد.
تصمیمی كه بدون شك به ‌تنهایی گرفته شده و كادر فنی و شخص لیكنز (سرمربی تراكتورسازان)از آن بی‌اطلاع هستند! كجای دنیا چنین تصمیمات عجولانه‌ای می‌گیرند و به‌دلیل اتهامات بی‌اساس یك بازیكن را از تركیب تیم كنار می‌گذارند؟
بازی لیورپول با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان سال قبل نمونه روشنی است.  در آن بازی كاریوس اشتباه فاحشی انجام داد كه باعث شد دیگر تیمش آن روحیه همیشگی را نداشته باشد و رئالی‌ها با استفاده از فرصت‌های متعدد، جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند.  اگر كاریوس در ایران بود چه اتفاقی برایش می‌افتاد؟ آیا او هم متهم به شرط‌بندی و كم‌كاری در تیمش می‌شد؟جالب اینجاست كه در مصاحبه‌های مطبوعاتی پس از بازی هیچ كدام از عوامل كادر فنی به گل‌هایی كه كاریوس خورد، اشاره‌ای نكردند.  
فروزان در بازی با سپیدرود اشتباه كرد اما او در دیدارهای حساس و 6 امتیازی مقابل استقلال، سپاهان و پدیده ستاره تیمش بود.
 آیا به پاس این سه بازی به او پاداشی دادند یا از او تجلیل کردند.؟
 آیا كسی می‌تواند نقش آمار فوق‌العاده 7 بازی بدون گل خورده او را نادیده بگیرد؟ چه خوب است زنوزی و همه كسانی كه در راس باشگاه تراكتورسازی حضور دارند از گرفتن تصمیمات عجولانه بپرهیزند.  تصمیماتی كه بی‌شك به بدنه این تیم آسیب می‌زند و ادامه آن می‌تواند آنها را از جمع مدعیان عنوان به قهرمانی  
دور كند.