دست نشان: نگذاشتیم تراكتورسازی تمركز داشته باشد

دست نشان: نگذاشتیم تراكتورسازی تمركز داشته باشد

نادر دست نشان، سرمربی برنده این هفته بود. او همراه با تیم جوان و باانگیزه اش توانست دست به كار بزرگی زده و تراكتورسازی را با شكست 3 بر یك متوقف كند. تراكتوری‌ها حالا با احتیاط بیشتری در موردكسب قهرمانی صحبت می‌كنند و باید چشم به سایر دیدارهای خود داشته باشند.
اما دست نشان در مورد این پیروزی بزرگ به جام‌جم گفت: «ما برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم. اگر در دقیقه 2 و روی آن اتفاق كه با اشتباه دروازه‌بان تراكتورسازی به گل نمی‌رسیدیم، مطمئن باشید چند دقیقه بعد، گل می‌زدیم چون بازیكنانم سرشار از انگیزه بودند.»
دست‌نشان اضافه كرد: «قبل از بازی، نقاط ضعف و قوت تراكتورسازی را به بازیكنانم گفته بودم و آنها می‌دانستند چطور باید به این حریف ضربه بزنند. واقعیت این است ‌كه نگذاشتیم تراكتورسازی تمركز داشته باشد و در یك روز عالی و با حمایت تماشاگران‌مان، این تیم را از پیش رو برداشتیم. فرصت‌های دیگری غیر از سه گلی كه زدیم، ساختیم ولی متاسفانه به گل بدل نشد وگرنه با نتیجه عجیب تری بازی را ترك می‌كردیم. به هر حال من از تك تك بازیكنانم رضایت دارم و مطمئنم هواداران هم از دیدن چنین تیم قبراق و باطراوتی لذت بردند.»
از او در مورد جوانان آینده داری مثل حسین شنانی، میثم فردوسی، محمد بلبلی و... نیز پرسیدیم كه این‌طور پاسخ داد: «این بازیكنان می‌توانند آینده فوتبال ایران و شهر رشت را بیمه كنند. آنها از سرعت زیاد و تكنیك قابل توجهی بهره می‌برند و بنده از وقتی سرمربی این تیم شدم، تلاش كردم استعداد این بازیكنان را در راه درست قرار بدهم. اگر می‌بینید آنها پیشرفت كرده‌اند، به خاطر آن است كه راه را درست می‌روند. »