انكار قتل با 21 ضربه قمه

انكار قتل با 21 ضربه قمه


پسر جوان كه متهم است دوست مستش را با ۲۱ ضربه قمه كشته دیروز پای میز محاكمه با ادعای بی‌گناهی مدعی شد، رفیقش از سوی یك ناشناس پشت فرمان پژو 207 از پا درآمده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه 11 بهمن ۹۶ به دنبال پیدا شدن جسد خونین پسر جوانی پشت فرمان پژو 207 در خیابان آزادی در دستور كار ماموران كلانتری ۱۳۵ قرار گرفت.
شواهد نشان می‌داد جسد متعلق به صدرا 30 ساله است كه با ضربات متعدد جسم نوك تیز به كتفش كشته شده است .جسد با دستور قضایی به پزشكی قانونی منتقل و در بررسی‌ها روشن شد قربانی، دقایقی قبل با یكی از دوستانش به نام محمد درگیر بوده است.
 به این ترتیب محمد ۳۰ساله بازداشت شد، اما جرمش را انكار و ادعا كرد صدرا را نكشته است .
وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه كیفری یك استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یك قاضی مستشار در حالی پای میز محاكمه ایستاد كه وكیل اولیای دم برای وی حكم قصاص خواست . سپس محمد در برابر اتهام قتل، وارد كردن ضربات غیر موثر در جنایت و شرب خمر از خود دفاع كرد و اتهاماتش را نپذیرفت.
وی گفت: صدرا را در سوپرماركت دیدم و با او احوالپرسی كردم و حال یكی از دوستان مشترك‌مان را از او پرسیدم اما او كه مشروب خورده و مست بود با تندی جوابم را داد .سپس شروع به فحاشی كرد. او می‌گفت بچه‌های محله ما همگی آدم‌فروش هستند .به او اعتراض كردم تا فحاشی نكند، اما یكباره به رویم قمه كشید و چند ضربه به من زد. درگیری‌مان بالا گرفته بود كه چند نفر برای میانجیگری وارد دعوا شدند. صدرا خیلی عصبانی بود و هر كسی را كه به او نزدیك می‌شد با قمه می‌زد. من از شاهدان خواستم تا بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند. صدرا به محض این‌كه شنید قرار است پلیس به محل بیاید سوار پژو ۲۰۷ شد تا از محل فرار كند.
این متهم ادامه داد: اما من به سمت ماشین او رفتم و قمه اش را از داخل ماشین برداشتم و از او خواستم تا آمدن پلیس منتظر بماند، ولی به‌سرعت سوار ماشین‌اش شد و رفت. من هم قمه را به سمت ماشین او پرتاب كردم كه به دیواره ماشین‌اش خورد. دیگر از او خبری نداشتم تا این‌كه متوجه شدم پلیس جسد خونین او را پیدا كرده است . در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر كند.