عشق اسلحه و خالکوبی

عشق اسلحه و خالکوبی


بهروز از اشرار و سابقه‌داران همدان است كه چندبار توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شده بود.برخی سایت ها هم اعلام کرده اند، او در پرونده قتلی نیز دستگیر و مدتی در زندان بوده است و موضوعی که پلیس آن را تائید نکرده و فقط به سوابق شرارتش اشاره کرده است.
او سعی داشت خود را  از نوچه‌های وحید مرادی نشان دهد و زمانی كه وی زنده بود با او عكس یادگاری گرفته و در صفحه‌اش گذاشته بود. همچنین آخرین پنجشنبه سال 97 هم به بهشت‌زهرای تهران آمده و با قبر مرادی عكس سلفی گرفته و همچنین بنری از وحید مرادی روی دیوار خانه‌اش نصب كرده بود.
قاتل روحانی همدانی، اولین‌بار مهر سال گذشته عكسی با سلاح از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر كرد. در آخرین فیلمی كه روز شنبه منتشر كرد عكس‌هایی از خودش با چهار سلاح دیده می‌شود. به گفته دوستانش، او علاقه زیادی به بدنسازی داشت و بیشتر وقت خود را در باشگاه‌های بدنسازی و سالن‌های بیلیارد می‌گذراند. قاتل با قربانی جنایت اهل یك محل بودند و هنوز مشخص نیست با چه انگیزه‌ای مرتكب این قتل شد.

قاتل علاوه بر اسلحه به خالکوبی هم علاقه زیادی داشته و بدنش را به دفتری نقاشی با طرح های مختلف تبدیل کرده بود. او بر روی شکم خود نیز نقش دو اسلحه کلت را خالکوبی کرده بود.همچنین مانند وحید مرادی بر روی بازو و کمر خود نیز خالکوبی کرده بود. دیروز پس از انتشار خبر کشته شدن این قاتل ، کل کل اراذل و اوباش هم در فضای مجازی داغ شد و طرفداران و مخالفان او به رجز خوانی اینستاگرامی پرداختند.