مرگ مشكوك در كمپ مهاجران

مرگ مشكوك در كمپ مهاجران


همزمان با مرگ مشكوك پسر 32 ساله‌ای در كمپ مهاجران در مونیخ آلمان و شكایت خانواده‌اش، دو دوست او در برابر اتهام قتل قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در دادسرای جنایی تهران با طرح شكایتی عنوان كرد؛ برادرش در آلمان به قتل رسیده و از دو نفر از دوستان وی شكایت دارد.
وی به بازپرس جنایی گفت: برادرم و دو نفر از دوستانش 14 ماه قبل به آلمان رفته و در كمپ مهاجران ایرانی در شهر مونیخ اسكان یافتند. هرچند روز یك‌بار با من و خانواده‌ام تماس می‌گرفت و ما را در جریان شرایط زندگی‌اش قرار می‌داد. زمستان سال گذشته او با من تماس گرفت و خبر داد كه با دو دوستش دچار اختلاف شده است. بعد از آن هم با ما تماس نگرفت و ما نیز شماره تلفنی از او نداشتیم كه از حال و روزش با خبر شویم. روزهای پایانی بهمن ماه بود كه یكی از همشهری‌هایمان كه او نیز در كمپ مهاجران در مونیخ آلمان است با من تماس گرفت و خبر عجیبی به ما داد. او می‌گفت كه برادرم فوت شده و پلیس آلمان جسد حلق آویز شده او را در اطراف محوطه كمپ یافته است.
وی گفت: جسد را تحویل گرفته و دفن كردیم. با تحقیق از افراد حاضر در كمپ متوجه شدیم، بعد از كشف جسد برادرم دو دوست او رفتار مشكوكی داشتند و خود را از تیررس پلیس مخفی می‌كنند. به مرگ برادرم مشكوك هستیم و احتمال می‌دهیم او به قتل رسیده باشد. بنابراین ازدو دوست برادرم به اتهام قتل شكایت داریم و خواستار بازگرداندن آن دو نفر به ایران و مجازاتشان هستیم.
پس از این شکایت با هماهنگی قضایی قرار شد از دوست مرد فوت شده كه شاهد ماجرا بوده و مرگ او را به خانواده مرد جوان اطلاع داده است، تحقیقات لازم انجام شود . همچنین از طریق پلیس بین‌الملل مكاتبات لازم با پلیس آلمان انجام گیرد تا آنها نتیجه تحقیقات در باره مرگ مشكوك این جوان ایرانی را به پلیس ایران تحویل دهند و گزارش پزشكی درباره مرگ او هم اخذ شود.