بازی قعرجدولی‌ها برنده نداشت

بازی قعرجدولی‌ها برنده نداشت


رقابتهای هفته 28 لیگ برتر با انجام 4 بازی دنبال شد تا بسته شدن پرونده این هفته، منتظر بازی فردا سایپا -پدیده باشد.
در قائمشهر نساجی در حالی مقابل صنعت نفت آبادان به شکست 2 بر یک تن داد که صنعت نفت از دقیقه 8 وفاهخامنش بازیکن خود را به دلیل کارت قرمز از دست داده بود و تا دقیقه 89 هم با دو گل از حریف عقب بود.  
در مسجد سلیمان بازی 6 امتیازی نفت مسجد سلیمان 20 امتیازی و سپیدرود رشت 19 امتیازی برای فرار از سقوط، پایانی دراماتیک داشت.
بازی با گل دقیقه 55 مهرداد بایرامی به سود سپیدرود به دقیقه 90 رسید که بیژن حیدری اعلام 9 دقیقه وقت اضافی کرد. این در حالی بود که حکیم نصاری در دقیقه 90 بهترین بخت نفت مسجد سلیمان را از روی نقطه پنالتی از دست داد و کورش ملکی دروازه‌بان سپیدرود پنالتی او را مهار کرد. در حالی که بازی به پایان خود نزدیک می‌شد، اکبر آفاقی بازیکن تعویضی نغت مسجد سلیمان در دقیقه 9+90 گل تساوی را زد تا مسجد سلیمان غرق در شادی شود. با تساوی یک – یک نفت مسجدسلیمان و سپیدرود، موقعیت دو تیم در جدول دست نخورد و به ترتیب با 21 و 20 امتیاز، چهاردهم و پانزدهم باقی ماندند. در لحظه ثبت گل سپیدرود، فیروز کریمی زمین خورد و کارش به بیمارستان کشیده شد.     
در جم بازی پارس جنوبی مقابل ذوب‌آهن با گل دقیقه 45 مهدی نژادمهدی و گل دقیقه 87 علیرضا چراغعلی به سود ذوب‌آهن تمام شد تا سبزها با برد راهی کربلا و بازی با الزورا شوند. این بازی در هفته پنجم لیگ قهرمانان روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.  
در اصفهان سپاهان میزبان ماشین‌سازی تبریز بود که این بازی با نتیجه  2 بر صفر تمام شد. در حال حاضر و در فاصله دو هفته به پایان رقابتها، پرسپولیس با 57 امتیاز در صدر است و سپاهان با 54 امتیاز، استقلال با 53 امتیاز و تراکتورسازی با 50 امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.