انتقام عجیب از زن فالگیر با نان‌خامه‌ای

انتقام عجیب از زن فالگیر با نان‌خامه‌ای

دختر جوان زمانی كه متوجه شد نسخه خوشبختی زن فالگیر برایش در ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش عمل نكرده دست به انتقامگیری عجیبی زد. او با دوستش نان‌خامه‌ای مسموم به فالگیر دادند و بعد از بیهوش كردن وی پول و طلاهایش را دزدیدند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چند روز پیش زن میانسالی با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران شكایتی مطرح كرد مبنی براین‌كه در خانه‌اش بیهوش شده و زمانی كه به‌هوش آمده در بیمارستان بوده و پول، دلار و طلاهایش كه ارزش 200 میلیون تومانی داشته سرقت شده است.
با دستور بازپرس پرونده ماموران به تحقیق از شاكی پرداختند كه معلوم شد او در زمینه فالگیری و نوشتن نسخه خوشبختی برای مردان و زنان و دختران دم‌بخت فعالیت دارد. آن روز هم مشتریانش دختران جوانی بودند. بعد از خوردن نان‌خامه‌ای كه یكی از آنها برایش آورده بود در زیرزمین خانه‌اش در شمال تهران بیهوش شده و پس از چند ساعت پسرش او را یافته و به بیمارستان برده بود. زمانی كه به خانه بازگشته متوجه به‌هم‌ریختگی آنجا و سرقت از آنجا شده است. او به دو دختر كه مشتریان آخرش بوده و نان‌خامه‌ای آورده بودند، مظنون بود .
 ماموران در بازبینی دوربین مغازه‌ای كه در مجاورت خانه شاكی بود تصاویری را به دست آوردند كه نشان می‌داد آن دو دختر جوان در حالی كه دستپاچه بودند كیسه كوچكی را داخل كیفشان گذاشته و از آنجا فرار كرده‌اند.
با كشف این سرنخ‌ها، دو دختر 20 ساله تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و سرانجام یكی از آنها كه طراح سرقت بود، بازداشت شد. او ابتدا منكر سرقت شد اما زمانی كه پی برد پلیس تصویر سرقت او و دختر همراهش را به دست آورده راز دزدی را برملا كرد.
پریسا به افسر تحقیق گفت: دو سال پیش در اینستاگرام با پسری آشنا شده و بعد به هم علاقه‌مندشدیم اما زمانی كه با او درباره ازدواج حرف می‌زدم مدام طفره می‌رفت و حاضر به ازدواج نبود. سرانجام یك روز در كانال تلگرامی متوجه فعالیت شاكی در زمینه فالگیری و نوشتن نسخه‌های خوشبختی شدم. سراغش رفتم و به او چهار میلیون تومان دادم که بعد از گرفتن نسخه خوشبختی ، پسر موردعلاقه ام برای همیشه مرا ترک کرد.
 چند بار سراغ زن فالگیر رفتم و بابت جدایی از پسر مورد علاقه‌ام گلایه كردم كه مدعی شد نسخه‌ها را خوب انجام نداده‌ام كه برعكس جواب گرفتم و حتی حاضر نشد، پول‌هایی را كه به وی پرداختم پس دهد. تصمیم گرفتم از زن فالگیر انتقام بگیرم. موضوع را به دوستم گفتم و با هم اجرا کردیم.
 با اعتراف وی همدستش نیز بازداشت و به همدستی با وی اعتراف كرد و اموال سرقتی هم كشف و تحویل شاكی شد. برای آن دو دختر سارق هم قرار قانونی صادر شد.