هر بازیكنی كنار برانكو پیشرفت می‌كند

محمد نادری، مدافع چپ با ارزش پرسپولیس دوست دارد همچنان در این تیم بازی کند

هر بازیكنی كنار برانكو پیشرفت می‌كند

با مصدومیتی كه نصیب شایان مصلح شد، حالا راحت‌تر می‌توان تركیب دفاعی پرسپولیس برای دیدار چهارشنبه را حدس زد؛ سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در قلب دفاع، مهدی شیری سمت راست و البته محمد نادری در سمت چپ به میدان می‌روند و امیدوارند هیچ گلی دریافت نكنند تا شانس تیم شان برای قهرمانی را افزایش بدهند. با نادری به صحبت پرداختیم. مدافع جوانی كه بازی‌های خوب و درخشانی با پیراهن پرسپولیس داشته و امیدوار است باز هم در جمع سرخپوشان بماند:

به نظرت این آخرین بازی پرسپولیس در فصل است؟
ما كه برای برد و صعود به فینال می‌رویم و امیدواریم بعد از بازی با سپاهان، بتوانیم در فینال هم بازی كنیم. جوی كه در تیم وجود دارد، چیز دیگری است. الان همه بچه‌ها دنبال برد هستند. هیچ كس را سراغ ندارید كه حتی به كشیدن بازی به وقت اضافی و پنالتی فكر كند. ما باید تلاش كنیم تا بازی را در همان 90 دقیقه تمام كنیم.

به نظرت بازی چطور پیش می‌رود؟
تاكتیك‌های برانكو مشخص است. او بهترین آنالیز ممكن را از حریف به ما داده و می‌توانیم با توجه به این موضوع، سپاهان را شكست بدهیم. البته بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و كارمان را سخت می‌كند اما پرسپولیس شرایطی از این سخت‌تر هم داشته و نتایج خوبی به دست آورده است.
​​​​​​​
تو از نیم فصل به پرسپولیس اضافه شدی و در دیدار رفت برابر سپاهان در اصفهان حضور نداشتی. نگران بازی در نقش جهان نیستی؟
نه چون فضاها و استادیوم‌های متفاوتی را تجربه كرده‌ام. من در باشگاه بزرگ و پرتماشاگر تراكتورسازی توپ می‌زدم كه برای هر بازی، تقریبا ورزشگاه پر می‌شد. 
خودتان می‌دانید كه آن استادیوم، چه جوی دارد و طرفداران تراكتورسازی، چطور تیم شان را تشویق می‌كنند. بعد هم تجربه و فرصت بازی در پرسپولیس را به دست آوردم كه قطعا در ادامه مسیر به من كمك می‌كند. شغل ما فوتبال بازی كردن است و نباید از این كار بترسیم.

به نظر می‌رسد باتوجه به مصدومیت شایان مصلح، مدافع چپ تیم در بازی چهارشنبه هستی!
من تابع نظر سرمربی و كادرفنی هستم و هر كاری كه آنها بگویند انجام می‌دهم. اگر خواسته شان این باشد كه در تركیب اصلی باشم، با تمام وجود برای موفقیت تیم انرژی می‌گذارم و در غیر این صورت، به نظری كه دارند، احترام می‌گذارم.

تكلیفت در فصل آینده چه شد؟ در پرسپولیس می‌مانی یا باید به كورتریك بلژیك برگردی؟
من با باشگاه كورتریك برای یك فصل دیگر قرارداد دارم اما مدیران باشگاه می‌خواهند كه ترتیب ادامه فعالیت من در پرسپولیس را بدهند. 
امیدوارم بدون هیچ مشكلی، كارم برای ماندن در پرسپولیس انجام شود چون به این باشگاه و هوادارانش عادت كرده‌ام. از صمیم قلب دوست دارم بمانم اما یكسری مسائل دست من نیست و باید مسؤولان باشگاه پرسپولیس در موردش 
صحبت كنند.

كار كردن با برانكو برایت چطور بوده؟
او یك مربی بسیار خوب و باكیفیت است كه با شایستگی‌ها و دانشی كه داشت، تیم را به‌سمت قهرمانی برد. 
ان‌شاءا... قهرمانی در جام حذفی را هم به‌دست می‌آوریم چون این شایستگی در تیم‌مان وجود دارد. برانكو واقعا مربی بزرگی است و بین شاگردانش كوچك‌ترین فرقی قائل نمی‌شود.
 قطعا هر بازیكنی زیر نظر چنین مربی خوبی، پیشرفت می‌كند.