مرگ مشكوك پیرمرد مغازه‌دار به خاطر یک شیشه نوشابه

مرگ مشكوك پیرمرد مغازه‌دار به خاطر یک شیشه نوشابه

مغازه‌دار سالخورده به خاطر دعوا با زن جوان بر سر یك شیشه نوشابه فوت شد. زن جوان و مردی كه او را از محل فراری داده بود، دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر سه‌شنبه چهاردهم خرداد مردی با كلانتری بی‌سیم تماس گرفت و از مرگ مشكوك مغازه‌دار 84 ساله‌ای در محله بی‌سیم خبر داد. ماموران با تحقیق از پسر مرد سالخورده متوجه شدند پدرش 20 سال بوده در این مغازه كار می‌كرده و روز حادثه با یك زن جوان و مرد موتورسواری درگیر و حالش بد شده و زمانی كه می‌خواسته به اورژانس زنگ بزند، زمین افتاده و فوت كرده است. با كشف این سرنخ ماموران كلانتری كوچه‌های اطراف محل حادثه را جست‌وجو و آن زن و مرد موتور سوار را شناسایی و بازداشت كردند. آن دو به كلانتری منتقل و تحقیقات از آنها آغاز شد. 
 زن 32 ساله به افسر تحقیق گفت: روز حادثه برای خرید نوشابه همراه دخترسه ساله‌ام به مغازه پیرمرد رفتیم. پول آن را پرداختم، اما هنگام خروج از مغازه شیشه نوشابه از دست دخترم افتاد و شكست و بعد از آن از مغازه‌دار شیشه نوشابه دیگری خواستم. او نوشابه دیگری نداد و میانمان درگیری لفظی رخ داد. دعوا به خیابان كشیده شد و درگیری لفظی به درگیری فیزیكی تبدیل شد. همان موقع در خیابان مرد 27 ساله موتورسواری متوجه ماجرا شد و از من خواست به این دعوا پایان دهم و بعد از پایان درگیری ما را سوار كرد تا از محل دور كند. در ادامه گشت پلیس ما را شناسایی و بازداشت كرد. این در حالی بود كه مرد موتورسوار بازداشت شده هم گفته‌های زن جوان را تایید كرد. 
سرهنگ محمد جلینی، سركلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران در این‌باره گفت: دو متهم بازداشت شده برای تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شدند.