کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 سقوط پاراگلایدر میان جمعیت در سلمانشهر به مصدومیت 11 نفر منجر شد.
 مردی كه با شلیك گلوله دو جوان را در محله نظام‌آباد سنندج به قتل رسانده بود، بازداشت شد.
 حمله مسلحانه افراد ناشناس به تیم گشت انتظامی در رودبارجنوب استان كرمان، به شهادت گروهبان یكم محمدامین ا...دادی منجر شد.  پلیس تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده است.
 پنج نفر از اعضای یك خانواده كه ترك موتور بودند در شهرستان سیب و سوران در تصادف با كامیون كشته شدند. سه كودك در میان قربانیان بودند كه همراه پدر و مادرشان جان باختند.
 عامل آتش‌سوزی در بوستان چیتگر كه برای شرط‌بندی روز چهارشنبه اقدام به آتش زدن علف‌های خشك كرده بود، بازداشت شد.
 مردی كه بعد از سرقت سمند همسرش و زیر گرفتن پنج رهگذر در اصفهان خودرو را آتش زده بود، پیش از خروج از كشور در بندرعباس بازداشت شد. 
 دختر ۲۲ ساله اهل یزد هنگام گرفتن سلفی در رودخانه 3000 تنكابن سقوط كرد و غرق شد.
سارقان روشنایی‌ هنگام فرار از دست پلیس مرگ دو کودک که همراه  خود به محل سرقت برده‌بودند را رقم زدند.  
ماموران با تیراندازی هوایی سعی در توقف خودروی دزدان داشتند كه سارقان بدون توقف به مسیر خود ادامه دادند. ماموران با رعایت قانون به كارگیری سلاح و تیراندازی به سمت خودرو، سارقان را مجبور به توقف كردند. دو كودك كه از اعضای خانواده دزدان بوده و در خودرو حضور داشتند هدف گلوله قرار گرفتند. 
 عروس و داماد جوان در تصادف با تریلی در جاده رستم استان فارس فوت شدند. 
 پسر جوان، زمانی كه پاسخ منفی را برای ازدواج از خانواده دختر مورد علاقه‌اش شنید، خود را در خیابان مرزداران به آتش كشید. 
 افرادی روز پنجشنبه با ورود به مغازه طلافروشی در خیابان امام سنندج 25 كیلو طلا به سرقت بردند. این سرقت زمانی رخ داد كه مرد طلافروش مغازه را تعطیل كرده بود.
 مرد جوان كه برای جمع آوری پول بدهی اش به كیف قاپی دست زده و در جریان یكی از سرقت‌ها دختری را با چوب زخمی كرده بود، در تهران بازداشت شد. متهم در حالی كه كلاهی نقابدار داشته ضربه‌ای با چوب در پارك به سر دختر جوان می‌زند و بعد از سرقت گوشی تلفن‌همراه او سوار ترك موتورسواری می‌شود و فرار می‌كند.
دو مرد به بهانه كمك برای انتقال سبد كالای مرد نابینا، اموال او را دزدیدند.مرد نابینا به افسر تحقیق گفت: برای دریافت سبد كالا همراه دو نفر از اقوام نزدیكم در محل حضور داشتیم. قرار بود كه آنها برای انتقال سبد كالایم تا خانه به من كمكم كنند كه گوشی و اموالم را دزدیدند. 
دزدان که دو برادر بودند در جریان تحقیقات پلیس دستگیر شدند.
 سارقان سه ساعت بعد از تعقیب و گریز پلیس، كودك ربوده شده را در خودرو رها كردند و بعد از برداشتن بخشی از وسایل خودروی سرقتی  متواری شدند. دزدان این خودرو را در حالی كه كودك چهار ساله‌ای داخل آن بود، در شاهین شهر اصفهان سرقت كردند.
 دادستان اصفهان گفت: حادثه تصادف پورشه در اصفهان ناشی از كورس خودرویی نبود و متهم به اتهام قتل غیرعمد بازداشت شد. 
علی اصفهانی افزود: نتایج اولیه تحقیقات مقدماتی پرونده تصادف پورشه در اصفهان با آنچه در فضای مجازی منتشر شده، متفاوت است. در این حادثه پسر ۲۳ ساله كه راننده خودروی پورشه  بود با اطلاع از اجرای طرح برخورد با هنجارشكنان خیابانی در محل مشغول دور‌دور و تاب خوردن بوده و پس از اخطار پلیس مبنی بر ایست اقدام به فرار كرده بود. او پس از عبور از مانع كاهش سرعت، كنترل رانندگی را از دست داد، با انحراف به چند خودرو پارك شده در حاشیه خیابان برخورد كرد.