جسد زن تنها در یخچال خانه

ابعاد جدیدی از یک جنایت پس‌از یک ماه فاش شد

جسد زن تنها در یخچال خانه

جسد زن تنها، حدود یک ماه بعد از قتلش در یخچال خانه‌اش پیدا شد. پلیس ردپای مرد نظافتچی را در این جنایت به‌دست آورده است.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت 12 شب یكشنبه نوزدهم خرداد امسال، یكی از ماموران كلانتری نارمك با رحیم دشتبان، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان كشف جسد زن 45 ساله‌ای در یخچال خانه اجاره‌ای در طبقه اول ساختمانی در میدان 82 نارمك تهران قرار داد. 
بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در محل جنایت حاضر شده و مشاهده كردند كه وسایل داخل یخچال آشپزخانه خالی شده وبه جای آن جسد فاسد شده آن زن قرار دارد. تحقیقات نشان می‌داد او با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده وحدود یک ماه از مرگش می‌گذرد. ماموران دیگر بخش‌های خانه را جست‌وجو كردند و برگه عقدنامه موقتی را در آن خانه یافتند كه نشان می‌داد مقتول مدتی در عقد موقت مردی تبعه افغان بوده است. ماموران در یكی از اتاق خواب‌ها با لكه‌های خون روی فرش و موكت روبه‌رو شدند كه در بررسی و تطبیق آن با گروه خونی مقتول معلوم شد خون متعلق به زن 45 ساله است. شواهد حاكی از آن بود كه قاتل با این زن در اتاق خواب درگیر شده و با چاقو او را كشته و جسدش را در یخچال گذاشته است.
یكی از همسایه‌ها به افسر تحقیق گفت: مقتول و شوهرافغان او از اسفند سال گذشته این خانه را اجاره و خواهرزن خانواده هم با آنها زندگی می‌كرد. اما میان داماد خانواده و خواهرزنش اختلاف وجود داشت. به‌طوری كه خواهر مقتول با چاقو دست شوهرخواهرش را مجروح كرده بود. مرد مجروح هم از خواهرزنش شكایت كرده بود. پس از این شكایت، خواهر و شوهر مقتول آن خانه را ترك كرده و زن 45 ساله به تنهایی در آنجا زندگی می‌كرد.
وی افزود: مدتی است كه در آكاردئونی و در ورودی آپارتمان خانه مقتول قفل بود. گمان می‌كردیم او به شهرستان یا مسافرت رفته باشد. من و دیگر همسایه‌ها به غیبت او مشكوك نشدیم. اما از چند روز پیش بوی نامطبوعی از آن خانه به مشام می‌رسید. صاحبخانه‌اش را در جریان گذاشتیم كه او با تلفن هردویشان تماس گرفت كه پاسخگو نبودند. باشدت گرفتن بوی نامطبوع عصر امروز با پلیس تماس گرفتیم كه آنها همراه آتش‌نشانان آمدند و بعد از باز كردن در خانه، با جسد در یخچال روبه‌رو شدند.
ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند مقتول طلا، پول و اموال قیمتی‌اش را در زیر سقف كاذب حمام و سرویس بهداشتی نگهداری می‌كرده كه بعد از قتل اموال، پول و طلاهایش كه در آنجا بوده سرقت و دو تكه از سقف كاذب آنجا نیز برداشته شده است.
در ادامه تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد كه مرد جوانی هر از گاهی برای نظافت به خانه زن میانسال در رفت و آمد بوده و حتی چندبار شاهد درگیری و دعوای میان آن دو بوده‌اند. همچنین معلوم شد كه این مرد آخرین نفری بوده كه به خانه مقتول رفته وزمانی كه خانه او را ترك كرده دستپاچه بوده و بعداز آن دیگر همسایه‌ها او را ندیده‌اند.
با كشف این سرنخ، مرد نظافتچی به‌عنوان تنها مظنون در قتل زن مستاجر تحت تعقیب پلیس قرارگرفت. همچنین با دستور قضایی قرار شد از شوهر موقت مقتول و خواهرزن وی برای روشن شدن دیگر ابعاد این پرونده تحقیقات پلیسی انجام گیرد.