حق با شماست

حق با شماست

#  روشنایی-بهمنیار
ذكایی از تهران:
 میدان بهمنیار واقع در منطقه 16 مدتی است روشنایی ندارد و كسبه این میدان را با مشكلاتی روبه‌رو كرده است. از اداره برق منطقه مورد نظر درخواست رسیدگی دارم.

#  بیمار- رادیولوژی
صفایی از تهران:
 هزینه‌های بالای رادیولوژی و سونوگرافی حتی با دفترچه تامین اجتماعی مشكلاتی برای بیماران به همراه داشته و توان پرداخت این هزینه‌ها از عهده بسیاری از آنها خارج است. 

#  اتوبوسرانی - اسلامشهر 
دروك از اسلامشهر:
 ناوگان اتوبوسرانی اسلامشهر به نوسازی نیاز دارد و اتوبوس‌های این خط بسیار آلاینده و دودزا هستند. خواهشمندیم مسؤولان رسیدگی كنند.

#  جنگل- زغال 
كلهر از ایلام:
 بیشتر جنگل‌های بلوط به دست سودجویان زغال می‌شود و رو به نابودی است. چرا محیط‌زیست و دولت برخورد قاطع با متخلفان ندارد؟

#  پردیس-بیمارستان 
خالقی از پردیس:
 بیمارستان شفا در پردیس چند وقتی است به دلیل مشكلات مالی تعطیل شده و شهر پردیس فاقد بیمارستان است. مسؤولان وزارت بهداشت اقدام عاجل راجع به حل مشكلات این بیمارستان كنند.

#  اشتغال - بی‌اعتنایی 
كامیابی از تهران: 
همواره راجع به حمایت از اشتغال جوانان و كنار گذاشتن بازنشستگان جلسه برگزار می‌شود، ولی در عمل به هیچ یك از این موارد اعتنایی نمی‌شود.

جوابیه
​​​​​​​در پی درج پیامی در 7 خرداد 1398 با عنوان «نبود جای پارك و پاركینگ عمومی در اطراف بیمارستان الغدیر» روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران با ارسال نمابری اعلام كرد: تامین پاركینگ، كاربری‌های بهداشتی، آموزشی، تجاری، اداری و... به‌‌عهده كاربری‌ها بوده و شهرداری مسؤولیتی برای تامین پاركینگ این‌گونه كاربری‌ها ندارد. لذا به منظور رفاه حال مراجعان پارك حاشیه‌ای در محدوده مورد نظر ممنوعیت پارك اعمال نمی‌شود.