هالووین بیشتر در راه

هالووین بیشتر در راه

تهیه‌كنندگان مجموعه ترسناك «هالووین» می‌گویند فیلم‌های بیشتری در این رابطه در راه است. آنها صحبت از دو قسمت تازه می‌كنند كه قرار است در سال‌های 2020 و 2021 روی پرده سینماهای جهان بروند. شركت یونیورسال با همكاری شركت مستقل فیلمسازی بلوم هاوس، هالووین‌های بعدی را تهیه می‌كند. هر دو فیلم توسط دیوید گوردن گرین كارگردانی خواهد شد. او فیلمنامه این فیلم‌ها را با یاری دنی مك براید می‌نویسد.
ظاهرا این دو قسمت، دنباله‌ای بر فیلم بسیار موفق سال 2018 خواهند بود. جیمی لی كرتیس در این نسخه تازه و احیا شده هالووین دوباره در قالب شخصیت لوری استراد بازی كرد. او به دنبال برادر چاقو كش و روانی خودش به نام مایكل مه یرز است. به این ترتیب، لی كرتیس دو بار دیگر به دیدار تماشاگران و طرفداران این اثر ترسناك می‌آید.
هالووین تازه كه نسخه دوباره سازی شده فیلم معروفی به همین نام محصول سال 1978 بود، با هزینه اندك ده میلیون دلاری تولید شد. فیلم در كمال حیرت تحلیلگران اقتصادی سینما توانست 255 میلیون دلار در آمریكا و دیگر كشورهای دنیا فروش كند. هنوز زمانی برای شروع كار فیلمبرداری دو قسمت دوم و سوم هالووین تعیین نشده است./ كولیدر