نَقل

نَقل


مسعود فروتن روز گذشته با حضور در برنامه «سلام‌ صبح بخیر» گفت:
 سال ۵۱ با یكی از همكارانم در تلویزیون تبریز قصد ازدواج داشتیم و اعلام نامزدی كردیم. قرار بود دو ماه بعد كه درست یادم نیست، روز عید غدیر یا تولد امیرالمؤمنین (ع) بود و برای همسر من كه سید است روز مهمی بود عروسی بگیریم. ما هر دو در مركز تبریز كار می‌كردیم و همه همكاران شوق داشتند كه ما چطور و چگونه عروسی می‌گیریم. خانواده همسرم تبریز بودند و خانواده من هم تهران بودند. ما احساس كردیم این همكاران انگار خانواده‌های فعلی ما هستند و اگر ما ۳۰۰ مهمان داشتیم
۲۰۰ نفر كارمندان تلویزیون بودند. برای این تعداد جمعیت سالن مناسبی پیدا نمی‌كردیم و رئیس مركز كه خبردار شد تصمیم گرفت عروسی ما را در استودیویی كه تله‌تئاترها در آنجا اجرا می‌شد برگزار كند.
 من تنها آدمی هستم كه در تلویزیون عروسی كردم. مهمانان با مینی‌بوس وارد استودیو شدند و همكاران، زحمات زیادی كشیده بودند و كاغذهای رنگی وصل كرده بودند. شام هم خیلی ساده باقالی‌پلو با نوشابه بود و تلویزیون خرج عروسی ما را به عنوان هدیه پرداخت كرد.
 حال خوب را سعی كردیم در این برنامه به اشتراك بگذاریم. به هر حال تلویزیون و رادیو یك عضو موثر خانواده است و ما هم از بچگی به‌ویژه با رادیو و بعدها تلویزیون مانوس بودیم.
 ما در این استودیوها بیش از ۴۰ سال كار كرده‌ایم. بیشترین تله‌تئاترهای تلویزیون را من كار كردم كه آنها را در همین استودیوی فعلی برنامه شما ضبط می‌كردیم.