شاید به خاطر والیبال استعفا دهم

داورزنی: درباره دوتابعیتی بودن یك رئیس فدراسیون به‌زودی تصمیم می‌گیریم

شاید به خاطر والیبال استعفا دهم

محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم امضای قرارداد فدراسیون دوومیدانی با حامی مالی‌اش گفت: «رشته‌های پایه ما جزو رشته‌‌هایی هستند كه حتما باید از حامیان مالی كمك گرفته شود. حضور قوه‌های اقتصادی كه می‌خواهند برندشان مطرح شود كمك متقابلی می‌كند. فدراسیون‌هایی كه از حامیان مالی كمك می‌گیرند برای حضور در مسابقات نیز با مشكلات كمتری همراه هستند.»
معاون وزیر ورزش در خصوص مجمع فدراسیون دوومیدانی و بدهی مالیاتی فدراسیون‌های ورزشی گفت: «وزارت ورزش تا به امروز حدود چهار مرحله به فدراسیون‌ها پرداختی داشته است. هفته آینده هم سعی می‌كنیم تفاهم‌نامه امسال را با تمام فدراسیون‌ها امضا كنیم.» وی درخصوص دوتابعیتی بودن یك رئیس فدراسیون گفت: «گزارش را دریافت كرده‌ایم كه اگر مستندات قطعی باشد در جلسه هفته آینده در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌كنیم.» معاون وزیر ورزش درباره احتمال حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال عنوان كرد: «9 شهریور تا بیست و سوم همین ماه ثبت‌نام فدراسیون والیبال انجام و بعد هم انتخابات برگزار می‌شود. من هنوز برای شركت در مجمع تصمیم‌گیری نكرده‌ام. قانون می‌گوید سرپرست فدراسیون اگر بخواهد ثبت‌نام كند باید استعفا بدهد. هر مسؤولی هم در زمان انتخاب شدن باید دوشغله نباشد و از سمت خود استعفا دهد. من سعی می‌كنم در مجمع ثبت‌نام نكنم اما اگر هم ثبت‌نام كردم از معاونت استعفا می‌دهم.»
داورزنی ادامه داد: «درخصوص نتایج تیم ملی والیبال باید بگویم پیش‌بینی‌های كارشناسان بالای ۷۰ درصد این بود كه تیم ما شانس كمتری برای انتخاب در این مرحله دارد. ما با چالش جدی میزبانی جام ملت‌ها در كشورمان مواجه هستیم. هشت تیم برتر در مسابقات قاره‌ای شركت می‌كنند. ما امیدوار به كسب سهمیه در سن‌پترزبورگ بودیم تا با جوانان در ادامه راه به میدان برویم كه میسر نشد. حالا كارمان سخت است و مجبوریم با تیم اصلی در مسابقات شركت كنیم.»