آراد را ربودم تا شوهرم برگردد

ادعای عجیب رباینده نوزاد از بیمارستان شهریار

آراد را ربودم تا شوهرم برگردد

رباینده آراد كوچولو از بیمارستانی در شهریار بعداز دستگیری، جزئیات ربودن وی و 67 روز نگهداری از نوزاد را تشریح كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، 14خرداد امسال پسری به نام آراد كه 14 ساعت از تولدش در یكی از بیمارستان‌های شهریار در غرب استان تهران می‌گذشت از سوی پرستار قلابی میانسالی ربوده شدو پلیس آگاهی غرب استان تهران در جست‌وجویش بود تا این‌كه بعد از 67 روز، متهم كه از كار خود پشیمان شده بود، آراد دو ماهه را همراه ساك وسایلش در مقابل مسجدی در شهریار رها كرد. با یافتن نوزاد از سوی زنی نمازگزار، وی تحویل پلیس شد. ماموران وقتی مطمئن شدند این نوزاد آراد است، او را تحویل خانواده‌اش دادند.
سه روز بعد، تیم جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران رد متهم را در خانه‌ای در شهر اندیشه به دست آورد و او سه‌شنبه 22 مرداد امسال در خانه‌اش بازداشت شد.
 متهم زن 45 ساله به پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل شد و گفت: می‌خواستم با پسرعمه‌ام ازدواج كنم كه به‌خاطر مخالفت خانواده‌ام نشد و ارتباطمان قطع شد. من با مرد دیگری ازدواج كردم و دختر 19ساله و پسر 16ساله از او دارم. اما شوهرم سال 90 فوت شد و با فرزندانم زندگی می‌كردم. آخرین روزهای اسفند 95 بود كه دوباره ارتباطم با خانواده عمه‌ام و پسر او كه دلباخته‌اش بودم از سر گرفته شد. او هنوز هم به من علاقه داشت. بعد از آن به عقد موقت او درآمدم، اما دچار مشكل شدیم و او نمی‌خواست به این زندگی ادامه دهد. او به كرمانشاه بازگشت و من تحمل شكست دوباره در زندگی را نداشتم. فكر می‌كردم اگر بچه‌ای باشد او در این زندگی می‌ماند.
 وی ادامه داد: به دروغ به او، بچه‌هایم، خانواده، فامیل و همسایه‌ها گفتم باردار شده‌ام.   بعداز چند روز جست‌وجو زنی را یافتم كه سه بچه داشت و چهارمی را باردار بود، اما وضع مالی مناسب نداشت تا كودك را نگه دارد. با او توافق كردم وقتی نوزادش به دنیا آمد، به او پول بدهم و برایش شناسنامه بگیرم و نزد خودم ببرم. قبول كردند اما زمانی كه آن زن به بیمارستانی در تهران رفت و زایمان كرد پشیمان شد و زیر قولش زد. سرانجام تصمیم به نوزادربایی گرفتم، چون خیاط بودم مانتو و شلوار سورمه‌ای مثل پرستاران برای خودم دوختم، آن شب هم كمی دارو خریدم و وارد بیمارستان شدم. نگهبان را فریب دادم و گفتم پرستارم و باید داروها را به بخش زنان و زایمان ببرم كه بعد از آن وارد بخش مادران شدم، از غفلت پرستاران استفاده كردم و وارد یكی از اتاق‌ها شدم. سه زن، دختر و نفر چهارم پسر به دنیا آورده بود. با دیدن نوزاد پسر وانمود كردم بند نافش دچار مشكل شده و باید او را نزد پزشك معالج ببرم كه با این ترفند او را ربودم و با سوار شدن به خودروی كرایه‌ای كه منتظرم بود با نوزاد به خانه ام بازگشتم. برای شوهر موقتم عكس و فیلم‌های آراد را با تلگرام فرستادم تا او نزدم بازگردد.  چند هفته قبل عذاب وجدان گرفتم، دو بچه دارم و می‌دانم دوری از بچه‌ها چقدر سخت است. بعد از 67 روز او را در كنار مسجد رها كردم تا نزد خانواده‌اش بازگردد.
سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: تحقیقات تكمیلی از متهم در پلیس آگاهی غرب استان تهران ادامه دارد.