نوایش، بهانه‌ای برای دورهمی اهالی نمایش

نوایش، بهانه‌ای برای دورهمی اهالی نمایش

ادامه از صفحه 6
اهدای جوایز بخش نویسنده، تهیه كننده، كارگردانی و جایزه ویژه هیات داوران بخش بعدی این مراسم بود و در این بخش شهرستانی در سخنانی گفت: نمایش مدیون بزرگانی نظیر صدرالدین شجره و همایون ایران‌پور است و آرزو می‌كنم نسل جدید نگهبان درستی برای صیانت از نمایش‌های رادیویی باشند.  در ادامه شاه آبادی ضمن تبریك عید غدیر گفت:انصافا من در این جمع چهره‌های افتخارآفرین هنر كشور را می‌بینم. سال‌ها در این عرصه فعالیت كرده‌اند و مردم هم علاقه بسیاری به آنها 
دارند.
وی ادامه داد: در فصل جدید رادیو نمایش باید دوباره سراغ گنجینه مان كه همان هنرمندان هستند، برویم و از آنها بهره ببریم. نمایش رادیویی باید در زندگی مردم جاری شود و می‌تواند عشق و علاقه مردم را به رادیو دوچندان كرده و شنوندگان آن را افزایش دهد. تمام شبكه‌های رادیویی به نمایش رادیویی نیاز دارند و اگر می‌خواهیم بر تعداد شنوندگانمان بیافزاییم باید نگاه‌نویی به این مقوله داشته باشیم. در عرصه امروز ارتباطات نیازبه خط‌شكنی داریم و اگر می‌خواهیم در این عرصه پیروز شویم باید نوآوری داشته باشیم كه نمایش‌های رادیویی كوتاه یكی از آنهاست.
معاون صدا تاكید كرد: عرصه ارتباطات امروز نیازمند نوآوری است و به گنجینه انسانی رادیو باید خلاقیت را تزریق كنیم تا شاهد نوآوری در این زمینه باشیم. رادیو نمایش و رادیو ارگ خانه هنرمندان رادیوست و رقابت فروتنانه بزرگان با جوانان عرصه جدیدی را رقم زد و امیدوارم نوایش دور تازه‌ای از برنامه سازی را رقم بزند. ما امروز باید نیاز مخاطب را بشناسیم و متناسب با علایق و سلایق او و با عمق بیشتری محصولات خود را تولید كنیم. در بخش پایانی این مراسم از ایوب آقاخانی برای نمایش «چله نشین» به عنوان بهترین اثر تجلیل شد.