یك روز انگوری!

یك روز انگوری!


 پیام معمولا یا خوب است یا بد، البته این قدرها هم صفر و صدی نیست قضیه و پیام‌های بینابینی و علی‌السویه‌ای هم وجود دارند كه ممكن است چندان خوشحال و ناراحتمان نكند. اما كم پیش می‌آید پیامی به‌طور هم زمان دو حس متضاد و متناقض خوشحالی و ناراحتی را در آدم ایجاد كند. ولی صبح دیروز پیامكی به تلفن همراه مان واریز و سرازیر شد كه هم لبخند را روی لبان مان نشاند و هم به‌طور كاملا همزمان و بی‌درنگ، آن را روی همان لب‌هایمان خشكاند و ماساند! دوستان و همكاران جام‌جمی خوب می‌دانند چه چیزی عرض می‌كنم. با این حال از آنجا كه ممكن است «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و احتمالا با چنین پیام‌هایی مواجه شده یا خواهید شد، حتما حال هپروتی ما را هم درك و با ما همذات‌پنداری می‌كنید!
در روزی كه محمدصادق علیزاده، دبیر عشقِ پرواز گروه، از حس و حال یگانه تیك‌آف فانتوم برای ما گفت و انگور سفید بی‌دانه در تحریریه توزیع و همكاران را «انگورگیر» كرد و زنگ تلفن همراهش، یادآور تماس‌های رعب‌آور «نهنگ آبی» بود، یكی از همكاران كمی آن‌سوتر نشسته ما در همین صفحه توجه شما را جلب می‌كند به مراسمی كه سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر با حضور دبیر شورای انقلاب فرهنگی برگزار كرد؛ مراسمی كه در آن به
 11 شركت رسانه‌ای صوت و تصویر فراگیر مجوز فعالیت اعطا شد.
 زینب مرتضایی‌فرد هم كه معمولا در صفحه 9، شما را همراهی می‌كرد، امروز بدون این‌كه از صندلی ثابتش و از كناردست ما تكان بخورد، در حد یك صفحه جابه جا شد و رفت سراغ سوژه جذابی به نام جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران و ضمن ارائه گزارشی جامع با سیدصادق پژمان، مدیرعامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای هم حرف زده است كه می‌توانید ماحصل آن را در صفحه 10 بخوانید.
 در صفحه 11 هم گزارشی خواهید خواند از نخستین دوره تخصصی مدیریت و توسعه شهرك‌های تلویزیونی و سینمایی در ایران؛ معاون ارشد شركت مشهور فیلمسازی موسفیلم روسیه- كه كارگردان‌های بزرگی چون آیزنشتاین و تاركوفسكی در آنجا فیلم ساخته‌اند-برای این دوره به ایران آمد و تجربیاتش را در اختیار همكاران ایرانی اش قرار داد.