جزئیاتی از فیلم سیلی ناظم به صورت پسر دانش‌آموز بابلسری

جزئیاتی از فیلم سیلی ناظم به صورت پسر دانش‌آموز بابلسری

برای معاون یكی از مدارس پسرانه بابلسر به‌خاطر سیلی زدن به گوش پسر دانش‌آموز، پرونده انضباطی تشكیل شد.
همه چیز از یك فیلم شروع شد. فیلمی كه از پشت‌بام خانه‌ای در نزدیكی یكی از مدارس بابلسر گرفته شده بود. در این فیلم، ناظم پسر دانش‌آموزی را از صف بیرون می‌كشد و سیلی محكمی به صورت او می‌زند. تهیه‌كنندگان این فیلم كوتاه مدعی شده‌اند معاون مدرسه به‌دلیل نپوشیدن لباس فرم، دانش‌آموز را مورد تنبیه بدنی قرار داده است.
این فیلم خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد و آموزش و پرورش مجبور به توضیح درباره آن شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با ایرنا با تایید این ماجرا اظهار كرد: این حادثه در یكی از مدارس پسرانه مقطع متوسطه اول در بابلسر اتفاق افتاده است.
احمدرضا مهاجری‌نژاد با تكذیب ادعای مطرح شده درباره علت تنبیه بدنی دانش‌آموز، توضیح داد: دلیل تنبیه نپوشیدن لباس فرم نبوده بلكه مشكل انضباطی بوده است.
وی با محكوم كردن این رفتار معاون مدرسه، تاكید كرد: به هر دلیل و هر بهانه‌ای و حتی بدترین مشكل انضباطی دانش‌آموز، نمی‌تواند دلیل و بهانه‌ای برای تنبیه بدنی او توسط مدیر، معاون یا حتی معلم باشد.
مهاجری‌نژاد با بیان این‌كه معاون مذكور و والدین دانش‌آموز با یكدیگر رفت و‌آمد خانوادگی داشتند و هیچ شكایتی از سوی والدین انجام نشده است، افزود: اما این رفتار خلاف مقررات و بینش وزارت آموزش و پرورش بوده و باید از تكرار آن به صورت جدی جلوگیری شود و به همین علت پرونده انضباطی برای معاون خاطی تشكیل شده و اكنون در حال بررسی نوع برخورد با وی هستیم.