بخشش قاتل زن میانسال به حرمت امام حسین(ع)

بخشش قاتل زن میانسال به حرمت امام حسین(ع)

مرد سارق كه زن میانسال را قربانی سرقت طلاهایش كرده بود، به حرمت امام حسین(ع) بخشیده شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، در این پرونده مرد جوان به نام نصیر متهم به قتل زن میانسال و سرقت طلاهای او است. راز این جنایت شامگاه پنجم خرداد سال 92 فاش شد. ماموران پس از حضور در محل جنایت دریافتند،پس از قتل زن 50 ساله، گوشی تلفن همراه و طلاهایش سرقت شده است.
در ادامه همسر موقت این زن دستگیر شد كه در بازجویی‌ها منكر قتل شد و گفت: برادرم وقتی فهمید با زنی بزرگ‌تر از خودم ازدواج كردم عصبانی شد و تصور می‌كنم او باعث قتل همسرم باشد.
ماموران سراغ برادر او رفتند اما نصیر از كشور فرار كرده بود. تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این‌كه كارآگاهان دریافتند نصیر به ایران بازگشته است. بلافاصله متهم به قتل دستگیر شد و در تحقیقات به قتل زن میانسال اعتراف كرد و گفت: برادرم در تهران كار می‌كرد و همه درآمدش را به این زن می‌داد. روز حادثه سراغ این زن رفتم تا با او صحبت كنم، اما با دیدن طلاهایش وسوسه شدم او را بكشم. به همین خاطر به طرفش حمله كرده و بعد از قتل این زن با سرقت طلاها و تلفن همراهش از كشور فرار كردم. بعد از چند ماه فكر كردم همه چیز تمام شده و به ایران بازگشتم كه دستگیر شدم.
نصیر پس از محاكمه به قصاص و حبس محكوم شد كه این حكم در دیوان عالی كشور تایید شد.
با گذشت شش سال از این جنایت، اولیای‌دم زن میانسال او را به حرمت امام حسین(ع) بخشیدند. پس از بخشش اولیای‌دم، پرونده برای محاكمه متهم از جنبه عمومی جرم به دادگاه كیفری استان تهران
ارسال شد.