شوهركشی زن خیانتكار 20 روز پس از عروسی

شوهركشی زن خیانتكار 20 روز پس از عروسی

تازه‌عروس جوان كه تنها 20 روز بعد از شروع زندگی مشترك، با همدستی برادرشوهر خود، همسرش را با ضربات چكش به قتل رسانده است، بعد از این‌كه به دام ماموران پلیس افتاد ادعا كرد بداخلاقی‌های همسرش باعث شده بود دلداده برادر شوهرش شود. با توجه به اعلام رضایت اولیای‌دم از متهمان، رسیدگی به پرونده از لحاظ جنبه عمومی جرم به زودی در دادگاه كیفری یك استان تهران انجام
خواهد شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، دو سال پیش در یكی از محله‌های شهریار، با صدای فریادهای زن جوان، خبر به قتل رسیدن شوهر او به گوش خانواده همسرش كه با هم در یك خانه زندگی می‌كردند رسید. هنوز سه هفته از ازدواج مرد جوان نگذشته بود كه او در خانه خودش به طرز وحشتناكی با ضربات متعدد چكش به سرش، جان خود را از دست داده بود.
ماموران پلیس در جریان حادثه قرار گرفتند و در همان تحقیقات اولیه با توجه به اظهارات خانواده مقتول، فرض وقوع یك قتل خانوادگی قوت گرفت و همسر مقتول به‌عنوان مظنون اول پرونده مورد بازجویی قرار گرفت. زن جوان كه سمیرا نام دارد، قتل همسرش را انكار كرد و گفت: «هنوز یك ماه نبود كه زندگی من و همسرم آغاز شده بود و من با او هیچ خصومتی نداشتم.»
سمیرا از كلانتری خارج شد و تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از عامل جنایت ادامه داشت كه مشخص شد زن جوان از شهر گریخته است. در تحقیق از خانواده سمیرا، خواهر او لب به اعتراف گشود و گفت: «زمانی كه سمیرا برای بازجویی راهی اداره پلیس شد، برادرشوهرش سراغ من آمد و گفت به كمك خواهر من، برادر خودش را به قتل رسانده‌اند و از من كمك خواست. برای همین به محض این‌كه خواهرم از دست پلیس خلاص شد، او را فراری دادم.»
با روشن شدن راز ماجرا، خواهر سمیرا به اتهام همدستی با قاتل در متواری شدن او بازداشت شده و مجبور به برگرداندن خواهرش شد.
برادر مقتول نیز دستگیر شد و به قتل برادرش اعتراف كرد و گفت: «از چند هفته قبل كه همسر برادرم به خانه ما آمد، چند باری پنهانی با او هم‌كلام شدم و به هم علاقه پیدا كردیم. بعد او از من خواست برای كشتن برادرم به او كمك كنم. من هم قبول كردم و روز حادثه چند ضربه با چكش به سر برادرم زدم.»
تازه‌عروس جوان نیز در اعترافات خود گفت: «خانواده‌ام از روی فقر مرا شوهر دادند، اما وضع مالی شوهرم از خانواده خودم هم بدتر بود و اعتیاد هم داشت. او در همین مدت كوتاهی كه با هم زندگی كردیم هر روز من را كتك می‌زد. اما برادر او مرد مهربانی بود، برای همین به او علاقه پیدا كردم و باعث شد فكر كشتن همسرم به سرم بزند.»
او در ادامه در مورد روز حادثه گفت: «آن روز مقدار زیادی قرص خواب‌آور به همسرم خوراندم. زمانی كه او حالت منگی پیدا كرد، با چكش چند ضربه به سر او زدم اما زمانی كه من ضربه‌ها را زدم، هنوز زنده بود. همان لحظه برادرش كه در جریان نقشه من بود، طبق قرار قبلی‌مان وارد خانه شد و چند ضربه هم او به سر شوهرم زد.»
پس از تكمیل تحقیقات، تازه‌عروس جوان و برادرشوهرش به مشاركت در قتل متهم شدند و پرونده بعد از طی مراحل قانونی راهی دادگاه كیفری یك استان تهران شد. اما خانواده مقتول قبل از محاكمه متهمان، در دادسرای جنایی از قصاص متهمان اعلام گذشت كردند و به این ترتیب متهمان به‌زودی تنها از لحاظ جنبه عمومی جرم در دادگاه محاكمه خواهند شد.