در انتظار شلاق

مهاجم سابق تیم ملی به دلیل رانندگی در حالت غیر طبیعی دستگیر شد

در انتظار شلاق



سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت اعلام كرد تبعیضی بین شهروندان و چهره‌های مطرح قائل نیستند چراكه حتی یك ورزشكار را دستگیر كرده‌اند. خیلی زود مشخص شد این ورزشكار فوتبالیست بوده است. اطلاعات تكمیلی‌تر هم نشان می‌داد این فوتبالیست معروف هنگام رانندگی با حالت غیرطبیعی دستگیر شده است.
نكته اینجاست كه آقای فوتبالیست در دوران بازیگری زیاد درگیر حاشیه نبود و در زمین مسابقه هم چهره‌ای نسبتا آرام داشت. او در خارج از زمین فوتبال هم همواره آرام بود اما حالا درگیر پرونده‌ای جنجالی شده است. روز گذشته حتی بعضی كانال‌های خبری نام و مشخصات او را اعلام كردند. این بازیكن در دوران بازیگری مهاجم بود و علاوه بر بازی در لیگ برتر، سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌ملی ایران را هم داشته است. او بعد از خداحافظی از فوتبال هم كم‌كم به جرگه مربیان ملحق شد و به‌عنوان كارشناس هم درباره مسائل مختلف فوتبال اظهارنظر می‌كرد.
دیروز یك منبع آگاه در پلیس به خبرنگار ما گفت دستگیری این بازیكن صحت دارد ولی او در حال حاضر آزاد شده است. البته پرونده این بازیكن در دادگاه باز است و قاضی پرونده مشغول رسیدگی به آن است.
طبق قوانین حكم سنگینی در انتظار این بازیكن است. اگر به‌طور قطع ثابت شود او از نوشیدنی‌های غیرمجاز پیش از رانندگی استفاده كرده است، حكمش شلاق خواهد بود. طبق قانون چنین تخلفی 80 ضربه شلاق دارد. با این حال نمی‌توان به‌طور قطع پیش از اعلام رای دادگاه در این‌باره
چیزی نوشت.
نكته اینجاست كه روز گذشته نزدیكان این بازیكن تلاش كردند تا اعلام كنند او دستگیر نشده و اگر هم در پرونده حضور دارد، به‌عنوان شاكی است. تلاش كردیم با این مهاجم سابق هم به صورت تلفنی گفت‌وگویی داشته باشیم ولی او تمامی تماس‌ها را رد می‌داد. روز گذشته بعضی رسانه‌ها بدون اعلام مسؤول قضایی نام بازیكنی را به‌عنوان متهم در پرونده نام بردند كه هنوز به صورت رسمی  تایید نشده است.