بازدید رایگان از موزه‌های هرمزگان در روز جهانی كودك

بازدید رایگان از موزه‌های هرمزگان در روز جهانی كودك


فردا روز جهانی كودك است و خیلی از نهادها در حال ارائه تسهیلات ویژه به كودكان برای این روز هستند، از جمله اداره كل میراث فرهنگی هرمزگان كه تصمیم گرفته بازدید از موزه‌های تحت پوشش را در این روز برای كودكان تا 12 سال رایگان كند. البته این كودكان می‌توانند همراه والدین خود از موزه‌ها بازدید كنند. ساعت بازدید هم از 9 الی 13 و 15 الی 19 اعلام شده. خبری كه ما از قول رضا برومند، مدیركل میراث فرهنگی هرمزگان برایتان نقل می‌كنیم.
توسعه گردشگری دریایی
مدیركل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان البته خبر خوب دیگری هم دارد و آن توسعه گردشگری دریایی در این استان است كه به گفته وی به مرحله اجرا رسیده.   برومند با اشاره به این نكته كه برنامه توسعه گردشگری دریایی از مهر سال گذشته شروع شده، می‌گوید: در این راستا اسكله گردشگری در جبهه شرقی بندر شهید حقانی ایجاد شده و تجهیز كشتی‌های گردشگری، سامان‌دهی سواحل، تعیین و تصویب پهنه‌های گردشگری، ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در جزایر، توسعه بومگردی‌ها در جزایر، برگزاری همایش گردشگری دریایی در دی‌ماه سال جاری و برگزاری جشنواره غذاهای دریایی در اسفند از جمله برنامه‌های گردشگری دریایی استان هرمزگان است.
به گفته این مسؤول علاوه بر اینها بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری دریایی و به‌خصوص گردشگری در سواحل مكران تدوین و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گرفته است./ جام‌جم