دعوای بازیکنان تقصیر مدیریت بود

امیرحسین صادقی:

دعوای بازیکنان تقصیر مدیریت بود




امیرحسین صادقی، مدافع و كاپیتان پیشین استقلال در برنامه سلام صبح بخیر شبكه‌سه سیما دعوای خسرو حیدری و پژمان منتظری را به گردن مهدی رحمتی انداخت. او در این‌باره گفت: «همه این مشكلات به ضعف مدیریتی برمی‌گردد. سالی كه از استقلال رفتم، ضعف مدیریت خودش را نشان می‌داد و دوره‌ای بود كه آقای قلعه‌نویی به تنهایی جور تیم را می‌كشید، ما مدیر داشتیم ولی مدیریت نداشتیم. نمی‌دانم می‌توانم از وزارت ورزش حرف بزنم یا نه، ولی انتخاب مدیر برای باشگاه استقلال صددرصد اشتباه بوده است. باشگاه استقلال در چند سال اخیر خانه بعضی از آقایان شده است. آقایانی كه به عنوان باند و مافیا می‌خواهند دور و بری‌های خودشان را داشته باشند و به‌سادگی می‌گویند از فلانی خوشمان نمی‌آید، پس نباید باشد.»
كاپیتان اسبق آبی‌ها ادامه داد، این فتحی است كه دارد با نام استقلال بزرگ می‌شود و در ادامه جملات جالبی درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج امسال تیم محبوبش گفت: «من قهرمانی را پیش بینی می‌كنم و استقلال اكنون هیچ رقیبی ندارد. سپاهان هم نمی‌تواند رقیب استقلال باشد، بلكه رقیب خودش و رقیبش مدیریت است ما مدیریت داشته باشیم سه امتیاز در زمین گرفتن كاری ندارد.»
او از فتحی انتقاد كرد كه چرا به تمرین می‌رود و با بازیكنان حرف نمی‌زند؟ در ادامه هم نام كریم باقری را پیش كشید و گفت: «اگر پرسپولیس قهرمان شده، آدم بزرگی مثل كریم باقری روی نیمكت این تیم بوده و در دربی هم دیدید او در دعوا چه می‌كرد و چطور با بازیكنان رفتار می‌كرد. ما این همه مربی باتجربه داریم كه روان‌شناسان خوبی هم هستند، چرا از آنها استفاده نمی‌كنیم؟ اما در پرسپولیس از كریم باقری تك‌تك بازیكنان گرفته تا مدیرعامل حساب می‌برند. مثل او در تاریخ استقلال نداریم. در استقلال هم روزبه چشمی بچه‌ها را جمع كرده بود و دمش گرم.»
صادقی در ادامه دست به افشاگری جالبی هم زد: «سال گذشته در شبی كه استقلال دربی را باخته بود، یكی از بازیكنان پست گذاشته بود و در اینستاگرام تبلیغ می‌كرد! به او پیام دادم مردك تو باید حالا در بروی، پست می‌گذاری؟» صادقی با كنایه گفت: «تا سال 1400 كه وضع همین است و باید بسازیم. ان‌شاءا... بعدش درست می‌شود.»