جلالی: ویلموتس را مربی خوشبختی می‌دانم

جلالی: ویلموتس را مربی خوشبختی می‌دانم


مجید جلالی كارشناس فوتبال كشورمان كه هدایت تیم‌های مهمی از لیگ برتر را به‌عهده داشته، در گفت‌وگو با جام‌جم به تشریح شرایط تیم ملی فوتبال كشورمان مقابل كامبوج پرداخت و اظهار كرد: «بازی شاید به لحاظ كمی برای ایران اهمیتی نداشته باشد زیرا مطمئن هستیم كه برنده از زمین خارج می‌شویم و شاید این اتفاق با ثبت گل‌های زیادی هم رقم بخورد ولی نكته مهم اینجاست كه دیدار با كامبوج به ما یك فرصت فوق‌العاده می‌دهد. باید از این فرصت استفاده كنیم.»
 او ادامه داد: «مارك ویلموتس باید در این بازی، از فرصت به‌دست آمده استفاده كرده و به بازیكنان جوانش میدان بدهد. احتمالا كامبوج بیشتر به‌دنبال دفاع و استفاده از توپ‌های بلند برای ضدحمله می‌رود اما حدس من این است كه تیم ملی می‌تواند خیلی زود بازی را در دست بگیرد و به كنترل نبض كار بپردازد. ما برای این كار، بازیكنان باشخصیت و باتجربه‌ای در اختیار داریم كه توانایی كنترل و تغییر نتایج را هم دارند. تیم ملی می‌تواند كیفیت واقعی خود را در این بازی به نمایش بگذارد.»
جلالی در نهایت گفت: «ویلموتس را یك مربی خوشبخت می‌دانم زیرا هدایت تیمی را به‌عهده دارد كه پر از ستاره‌های كاربلد و باتجربه است. این نسل از فوتبال ایران، تجربیات گذشته و قدرت فكری و تمركز بالایی دارد. ویلموتس برای هر تاكتیكی كه در ذهن داشته باشد، ابزار فوق‌العاده‌ای را در لیست خود می‌بیند. امكاناتی كه فدراسیون در اختیارش قرار داده نیز خوب و عالی به نظر می‌رسد و باشگاه‌ها هم همكاری كاملی با تیم ملی داشتند. از این رو حدس می‌زنم تیم ملی بتواند روزهای خوبی را در آینده با ویلموتس پشت سر بگذارد و مشكلی از این بابت نداشته باشد.»