ــــــــکه؟

ــــــــکه؟

در دیدار با مدیران شبكه قرآن و معارف سیما از عملكرد رسانه ملی در پوشش مراسم اربعین قدردانی کردند.
چه كسی؟ آیت‌ا... علم‌الهدی
چه گفت؟ او ضمن قدردانی از فعالیت رسانه‌ای صدا و سیما در ایام اربعین گفت: انعكاس مراسم پیاده‌روی اربعین از سوی رسانه ملی ارزشمند بود.
ماجرا چیست؟ صبح روز گذشته چهارشنبه اول آبان، مدیران شبكه قرآن و معارف سیما ضمن ادای احترام به حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) با آیت‌ا... علم‌الهدی، نماینده محترم ولی‌فقیه در خراسان رضوی‌ و امام‌جمعه مشهد دیدار و گفت‌وگو كردند. در این دیدار جواد شیخ‌اكبری، مدیر شبكه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما گزارشی از فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در شبكه‌های سیما در ایام اربعین، پویش قرائت قرآن در مسیر پیاده‌روی و پویش مردمی ختم قرآن‌كریم مخاطبان تلویزیون ارائه داد. همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن قدردانی از فعالیت‌های رسانه‌ای صدا و سیما در ایام اربعین حسینی علیه‌السلام، انعكاس مراسم پیاده‌روی اربعین در رسانه ملی را ارزشمند خواند و گفت: این‌كه اخبار اربعین در راس همه اخبار قرار داشت، كار خوب و پسندیده‌ای بود.
دیگر چه گفت؟ او با بیان این‌كه ارتقای برنامه‌های معارفی در صدا و سیما مشهود است، بیان كرد: نقش رسانه ملی در برگزاری هرچه باشكوه‌تر همایش عظیم پیاده‌روی اربعین بسیار كلیدی است و نیمی از جمعیتی كه امسال به این مراسم مشرف شدند به‌واسطه شورآفرینی‌ای بود كه صدا و سیما در این ایام ایجاد كرد.