عصبانیت شدید كالدرون از دست بازیكنان

عصبانیت شدید كالدرون از دست بازیكنان



گابریل كالدرون از وقتی به پرسپولیس آمد، نتوانست جو اطراف تیم را آرام كند، بازی‌های زیبا و چشم نواز را به نمایش بگذارد و در یك كلام، مورد وثوق و اطمینان هواداران قرار بگیرد. او آمده بود تا به عنوان یك مربی با كلاس و تجربه بیشتر نسبت به برانكو، وضعیت پرسپولیس را دگرگون كرده و جام‌های بیشتری كسب كند اما در همین شروع كار نتوانست نظرات را جلب كند و از این رو، پرسپولیس با مشكلاتی مواجه شده است.
بخشی از این مشكلات به خاطر مدل كار كالدرون است و بخشی دیگر به علت حساسیت هواداران. به هر حال وضعیت چندان خوب نیست اما كالدرون در جلسات مختلف با مدیریت باشگاه اعتقاد دارد مقصر همه اتفاقات بد در پرسپولیس نیست بلكه بازیكنانی هم در این میان تقصیر دارند. به عنوان مثال، عدم درخشش جونیور براندائو، وضعیت پرسپولیس در خط حمله را به یك فاجعه تبدیل كرد. در كنار این موضوع، علی علیپور كه قصد داشت لژیونر شود اما باشگاه این اجازه را به او نداد، حالا دچار افت فاحشی شده و حتی در موقعیت‌های گلزنی هم قرار نمی‌گیرد.
افت یكباره محمد انصاری، محمد نادری، وحید امیری، سیامك نعمتی، امید عالیشاه، شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند، مهدی شیری و... هم مزید برعلت شد تا پرسپولیس روزهای بد خود را ادامه بدهد. فرشاد احمدزاده به علت محرومیت، بخش زیادی از فصل را از دست داد و بشار رسن هم به خاطر همراهی تیم ملی كشورش، نتوانست بازیكن موثری برای تیم باشد. جوانانی مثل امیر روستایی و مهدی عبدی هم كمك ملموسی به تیم نكردند و اگر مهدی ترابی در اوج آمادگی نبود و احمد نوراللهی تا این حد خوب ظاهر نمی‌شد، همین شش پیروزی در لیگ و دو برد در جام حذفی هم رقم نمی‌خورد. شنیدیم كالدرون هفته قبل، گزارشی از عملكرد ضعیف اكثر بازیكنان را به باشگاه داده و خواستار جلسات بیشتر در مورد شرایط فنی و روحی از سوی محمدحسن انصاری فرد با بازیكنان شده است. او حتی گفته احتمالا مسائل مالی و بدهی سنگین باشگاه به بازیكنان، یكی از علل عدم موفقیت پرسپولیسی‌ها در این فصل است.