قتل سلطان هروئین در دره فرحزاد

قتل سلطان هروئین در دره فرحزاد


قاچاقچی معروف به سلطان هروئین كه بر سر پاتوق فروش مواد مخدر با قاچاقچی دیگری درگیر شده بود، در دره فرحزاد با شلیك گلوله به قتل رسید.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه هفتم آذر امسال یكی از ماموران كلانتری باغ فیض با رحیم دشتبان، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از كشف جسد مردی حدود 35 ساله در دره فرحزاد خبر داد. با دستور بازپرس جنایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از این جنایت در دره فرحزاد در غرب پایتخت حاضر شدند. آنها با حضور در این محل مشاهده كردند كه مرد جوان از ناحیه كمرش مورد اصابت گلوله قرار گرفته كه گلوله كمر را شكافته و وارد قلب این مرد شده و مرگ او را رقم زده است.
بررسی‌های اولیه نشان داد مدت زمان كوتاهی از مرگ وی گذشته است. جسد مرد ناشناس به پزشكی قانونی منتقل و پرونده‌ای در ارتباط با این جنایت در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشكیل شد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای روشن‌شدن ابعاد این پرونده به تحقیق از افرادی كه به دره فرحزاد در رفت و آمدند، پرداختندكه معلوم شد آنها مقتول را می‌شناسند. یكی از آنها در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مقتول از قاچاقچیان  معروف غرب تهران  بود و میان افراد معتاد و قاچاقچیان به سلطان هروئین معروف بود. افراد زیادی از او حساب می‌بردند. همین باعث شده كه او و یك قاچاقچی دیگر كه در دره فرحزاد مواد مخدر می‌فروختند با هم دچار اختلاف شوند و هر كدام سعی می‌كرد این محل را پاتوق خودشان كنند. ساعت 9 شب هفتم آذر با هم درگیر شدند كه با حضور پلیس اختلاف‌شان پایان یافت. ساعت 12 شب دوباره با هم درگیر شدند كه با قتل یك نفر از آنها پایان گرفت.
با شناسایی  هویت عامل جنایت كه یك قاچاقچی حرفه‌ای است، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری وی  از سوی پلیس جنایی تهران ادامه دارد.