سریال‌های تازه در شبکه یک

سریال‌های تازه در شبکه یک


مدیر شبكه یك سیما ضمن ارائه توضیحاتی درباره سریال‌های در دست تولید این شبكه، تاكید كرد، با وجود مشكلات مالی، این آثار نمایشی را به تولید و پخش می‌رسانند.
مجید زین‌العابدین در گفت‌وگو با مهر عنوان كرد: خوشبختانه وضعیت تولید سریال در شبكه یك بسیار مطلوب است. تعداد سریال‌های در حال تولید، پس از تولید یا حتی پیش‌تولید روند خوبی دارد كه باعث شده است این كارهای نمایشی در شأن شبكه یك سیما باشد.
وی با اشاره به مجموعه‌های در حال تولید این شبكه گفت «افرا»، «۸۷ متر»، «محكومین» و «پرگار» همه كارهایی هستند كه یا در حال تولید بوده یا تصویربرداری آنها به پایان رسیده است. همچنین سریال‌هایی مثل «زیرخاكی» و «جشن سربرون» كه به سیمافیلم تعلق دارد، قرار است در شبكه یك به پخش برسد كه البته تصمیم نهایی با سیمافیلم است. از این حیث اكنون تعداد زیادی از هنرمندان و كارگردانان با ما كار می‌كنند ولی واقعیت این است كه این تولیدات با مشكلات مالی پیش می‌رود و با مشقت و سختی تولید می‌شود.
او ادامه داد: ما بررسی كردیم تا ببینیم شبكه یك از نظر ساختار و موضوع در كدام قسمت‌ها آسیب داشته است. بعد از آن برنامه «دستپخت» و «فرمول یك» را به‌عنوان برندهای شبكه یك احیا کرده و چند برنامه جدید هم طراحی كرده‌ایم. شبكه یك چند سالی فاقد مسابقه بود و بر این اساس مسابقه «سبقت» به تولید رسید كه چندی است روی آنتن می‌رود و همچنین مسابقه بزرگ «ایران» به‌زودی از شبكه یك پخش می‌شود و می‌توانیم در ساختارهای مختلف مخاطب‌پسند، برنامه داشته باشیم.