مرگ دومین قربانی تیراندازی در قهوه‌خانه فرات

مرگ دومین قربانی تیراندازی در قهوه‌خانه فرات

مرگ جوانی كه در جریان تیراندازی به قهوه‌خانه‌ای در افسریه زخمی شده بود، تعداد قربانیان این جنایت را به دو نفر افزایش داد. پیش از این یك راننده اسنپ در این تیراندازی جان باخته بود.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، افراد نقابدار پژو سوار شامگاه ۱۴ آذر امسال قهوه‌خانه فرات در ابتدای خیابان اسلام‌آباد منطقه افسریه را به گلوله بستند و راننده اسنپی را كشته و مرد27 ساله و پسر نوجوانی را زخمی كردند. با دستور مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این كه چند روز پیش عامل جنایت كه مردی 32 ساله بود، همراه برادرش و افراد دیگری كه به عناوین مختلف در ماجرای این تیراندازی مرگبار نقش داشتند، بازداشت شدند.
این متهم در تحقیقات پلیسی - قضایی گفته بود چون فردی در اینستاگرام به یكی از اقوامش كه در جریان درگیری به قتل رسیده بوده، توهین كرده برای یافتن وی به قصد انتقامگیری  با همراهانش  سراغش در قهوه‌خانه محل جنایت رفته و به آنجا شلیك كرده تا او را بكشد كه وی نبوده و در این تیراندازی راننده بی‌گناهی  به قتل رسیده است.
 در حالی كه او و همدستانش برای ادامه تحقیقات در اداره دهم پلیس آگاهی تهران به سر می‌بردند، با گذشت 16 روز از تیراندازی مرگبار، شامگاه 30 آذر امسال یكی از ماموران كلانتری افسریه  با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و به او خبرداد مردی 27 ساله كه در تیراندازی قهوه‌خانه زخمی شده بوده با وجود تلاش پزشكان بیمارستان بعثت، فوت كرده است. با هماهنگی قضایی جسد او به پزشكی قانونی منتقل شد. این در حالی بود كه با مرگ فرد زخمی روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و عامل این تیراندازی مرگبار در برابر اتهام دو جنایت قرار گرفت و تحقیقات به زودی از او درباره مرگ این مرد جوان از سر گرفته می‌شود.