نگـرانی‌هـای بـازی با  یك تیم دستــــه دومی

پرسپولیس امروز در آبادان به مصاف شهرداری ماهشهر می‌رود

نگـرانی‌هـای بـازی با یك تیم دستــــه دومی

 شهرداری ماهشهر آیا ممكن است یك قشقایی جدید برای پرسپولیسی‌ها باشد؟ مهدی پاشازاده كه خودش به عنوان بازیكن سال‌ها در شهرآورد پایتخت شانه به شانه پرسپولیسی‌ها زده، حالا به عنوان سرمربی تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر، در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «باخت پرسپولیس مقابل قشقایی یك اتفاق بود كه چند سال یك بار رقم می‌خورد. پرسپولیس تیم كوچكی نیست اما این قول را می‌دهم كه تیمم از تمام توانش برای پیروزی استفاده كند.»
یكی از بازی‌های جذاب مرحله یك‌چهارم نهایی جام حذفی، ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود و تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر، در ادامه ماجراجویی‌های این فصل خود، به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود. این چند خط شاید شما را با حریف امروز پرسپولیس بیشتر آشنا كند.
شهرداری ماهشهر فصل قبل از لیگ یك سقوط كرد و این فصل در مسابقات لیگ دو حاضر است. این تیم كه خرج زیادی برای حضور در لیگ 2 و صعود به لیگ كرده تا اینجا با كسب 17 امتیاز از 12 بازی (چهار برد، پنج تساوی و سه باخت) در رده ششم جدول گروه ب لیگ 2 قرار دارد. بد نیست بدانید آقای گل جام حذفی تا به اینجای رقابت ها محمد علی چراغی است كه در تیم شهرداری ماهشهر بازی می‌كند. این مهاجم رامهرمزی در مرحله نخست جام حذفی و در مصاف با تیم اتحاد هت‌تریك كرد و در بازی با سردار بوكان نیز زننده هر دو گل تیمش بود. سوای برد 6 بر صفر مقابل اتحاد و برد 2 بر یك مقابل سردار بوكان، ماهشهری‌ها مقابل ملوان و استقلال نوین ماهشهر هم دو برد 2 بر یك را به دست آوردند تا تبدیل به نخستین تیم ماهشهری شوند كه به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود می‌كند. شهرداری ماهشهر هواداران پرشوری دارد و همیشه در بازی‌های این تیم سكوها پر هستند. البته امروز هواداران ماهشهری برای حمایت از تیمشان باید فاصله صد كیلومتری بندرماهشهر تا آبادان را طی كنند كه دلیلش غیر استاندارد بودن ورزشگاه ماهشهر است. فاصله‌ای كه البته برای طرفداران این تیم دسته دومی اصلا
زیاد نیست.
پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی در شرایطی به مصاف حریف دسته دومی خود می‌رود كه هر پنج بازی قبلی اش را با برد پشت سر گذاشته است. روند بردهای متوالی تیم كالدرون اتفاقا با عبور از تیم صنعت نفت آبادان در جام حذفی شروع شد و حالا در آبادان كمترین انتظار از پرسپولیس این است كه با شكست دادن شهرداری ماهشهر، به نیمه‌نهایی صعود كند.
امروز و در دیگر بازی مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی، نفت
مسجد سلیمان و شاهین شهرداری بوشهر به مصاف هم می‌روند. دو بازی دیگر این مرحله نیز میان تراكتور - مس كرمان و استقلال - سپاهان برگزار می‌شود. این بازی آخر به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شد، اما دیروز در خبرها آمده بود، شاخص آلودگی هوای امروز شهر آبادان حتی از تهران هم بیشتر است. با این حال در هوای ناپاك آبادان، بازی شهرداری ماهشهر و پرسپولیس برگزار خواهد شد.