مشاجره بیرانوند با كالدرون

مشاجره بیرانوند با كالدرون


مشكلات علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با گابریل كالدرون بیخ پیدا كرده و حالا وضعیت به گونه‌ای شده كه یا باید بیرانوند در پرسپولیس بماند یا كالدرون. كالدرون از زمانی كه وارد تیم شده، بارها با بازیكنان دچار مشكل شده و همین روحیه باعث شده سید‌جلال حسینی، چند بار نیمكت‌نشینی را تجربه كند. كاپیتان اول قرمزها چند بار روی نیمكت نشست و صدایش هم در نیامد. اما علیرضا بیرانوند مثل سیدجلال نیست كه بدون حرف و ساكت، همه چیز را پنهان كند. بیرانوند مدتی است كه با كالدرون دچار مشكل شده و همین موجب شد بازی قبل پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم را از دست بدهد. كالدرون بدون كوچك‌ترین گذشتگی، بیرانوند را از تركیب تیمش خارج كرد و حالا در آستانه بازی پرسپولیس در یك‌چهارم نهایی جام حذفی در آبادان مقابل شهرداری ماهشهر، باز هم مشكلات دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس با سرمربی این تیم دردسرساز شده است تا این دروازه‌بان آماده از فهرست 18 نفره تیم هم خارج شود!
بیرانوند كه در آخرین تمرین پرسپولیس، مشاجره‌ای جدی با كالدرون داشت، اردو را ترك كرد و مستقیما به باشگاه رفت تا برای دریافت رضایت‌نامه خود اقدام كند!
مشخص نیست عاقبت روابط این دو نفر چگونه خواهد شد؛ اما بی‌تردید انصاری‌فرد اجازه نخواهد داد این مشكل، بیش از این تیم را آزار دهد.